بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۶/۰۴|
      تعداد بازدید: 9107
      پاسخگویی به 80 هزار تماس توسط مرکز ارتباط با مشتریان بانک تجارت
      مرکز ارتباط با مشتریان بانک تجارت طی یک سال گذشته که از زمان راه اندازی آن می گذرد به بیش از 80 هزار نفر از مشتریان و مراجعان این بانک در زمینه انواع خدمات پاسخگویی نموده است.
       

      به گزارش اداره روابط عمومی بانک تجارت بیش از 92 درصد کل تماس‌های‌ برقرار شده با این مرکز به دریافت راهنمایی و اطلاعات بانکی مشتریان از مرکز اختصاص یافته که نشان دهنده اقبال قابل توجه مردم به سامانه‌های‌ پاسخگویی غیرحضوری است. همچنین بیش از 15 هزار مورد از تماس‌های‌ گرفته شده مستلزم پیگیری کارشناسان مرکز جهت کسب اطلاعات و پاسخگویی بوده که به نحو مطلوب به انجام رسیده است.

      مرکز جامع اطلاع رسانی بانک در دو شیفت کاری از ساعت 7 صبح تا 21 به طور کامل پاسخگوی مردم است و از ساعت 21 به بعد نیز امکان دریافت اطلاعات از اپراتور گویا و یا ارسال پیام به صورت آفلاین برای مشتریان بانک تجارت وجود دارد. کارشناسان این مرکز برای کلیه مواردی که نیاز به پیگیری دارد پرونده الکترونیک تشکیل داده و پس از برقراری تماس با کارشناسان معرفی شده از سوی سایر مدیریت‌های‌ بانک پاسخ لازم را در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان تهیه می کنند. این کارشناسان همچنین مسئولیت پاسخگویی به سئوالات و یا شکایاتی که از طریق پست الکترونیک به سایت اینترنتی بانک ارسالی می شوند را نیز بر عهده دارند.

      همچنین در راستای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان و یکپارچه سازی کانال‌های ارتباطی بانک و مشتری، سیستم دریافت اطلاعات توسط پیامک(SMS) نیز در این مرکز راه اندازی شده است. با فعال شدن این ابزار ارتباطی، از این پس مشتریان، مراجعین و کارکنان این بانک می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق شماره 200074 به مرکز ارتباط با مشتریان این بانک پیامک نمایند. ‌

      مرکز ارتباط با مشتریان بانک تجارت با شماره تلفن 1554 در تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد پاسخگوی سوالات هموطنان در خصوص مسائل مختلف بانکی می باشد. گفتنی است شماره تلفن 88852200- 021 (90 خط) نیز برای تماس هموطنان در دیگر نقاط کشور با این مرکز در نظر گرفته شده است. بزودی هموطنان عزیز سایر استانهای کشور نیز با استفاده از شماره 1554 به صورت مستقیم و بدون نیاز به پیش شماره قابلیت اتصال به سامانه جامع اطلاع رسانی بانک تجارت را خواهند داشت.

      گفتنی است اداره روابط عمومی بانک تجارت برنامه ای بلندمدت را نیز برای حضور مدیران بانک درمرکز ارتباط با مشتریان بانک و پاسخگویی به مردم تهیه و اجراء نموده است. در قالب این برنامه مشتریان و کارکنان بانک با اطلاع قبلی از زمان حضور مسئولین مربوطه از طریق شماره تماس 1554 با آنان به طور مستقیم صحبت کرده و مشکلات خود را مطرح می نمایند.