بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۵/۳۰|
      تعداد بازدید: 895
      دکتر داوری :ایمان رمز پیروزی بسیجیان
      همایش فرماندهان مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی و پایگاههای تابعه به میزبانی بانک تجارت برگزار شد .
       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این همایش که روز سی ام مردادماه در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد دکتر داوری مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به جنگ و ثمرات معنوی آن گفت : امروز جای خالی بسیاری از بزرگ دلاوران جنگ در کشور به خوبی احساس می شود و این وظیفه ما برای خدمت رسانی صادقانه و بی کم و کاست به مردم را سنگین تر می کند .

      مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به ویژگی های جنگ تحمیلی و نقش ایمان و اعتقاد در جبهه ها گفت : در شرایط سخت جنگ تنها چیزی که به رزمندگان اسلام امید و شجاعت و نیرو می داد ، ایمان و یاد خدا بود و این عامل باعث شد تا تمامی  جهانیان در مقابل این جوانان سر تعظیم فرود آورند . امروز نیز همه باید با حفظ روحیه بسیجی در عرصه های مختلف راه را برای توسعه و تعالی مادی و معنوی کشور هموار کنیم .

      دکتر داوری با تبیین شرایط موجود در کشور گفت : وظیفه بسیج در زمان حاضر خودسازی است ما قبل ازجهاد اصغر ،جهاد اکبر را پیش رو داریم ، رمز پیروزی بسیجیان در جنگ نیز همین خودسازی و پیروزی در جهاد اکبر بود .

      گفتنی است در این همایش یکروزه اقدامات انجام شده از سوی پایگاههای بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی بررسی و در زمینه برنامه های آینده بحث و تبادل نظر شد.