بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۵/۲۲|
      تعداد بازدید: 1017
      دکتر داوری: اعتماد مشتریان؛بزرگترین سرمایه بانک تجارت
      مراسم اهدای جوایز برندگان بیست و هشتمین دوره حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ، اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی بانکها ، برندگان جوایز ارزنده و گروه کثیری از مشتریان این بانک برگزار شد.
       

      به گزارش اداره روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم که روز دوشنبه بیست و یکم مردادماه در محل باشگاه رفاهی این بانک برگزار شد دکتر داوری مدیرعامل بانک تجارت اعتماد و اطمینان مشتریان به خدمتگزاران خود را بزرگترین سرمایه این بانک دانست و افزود: استمرار همکاری شما با بانک این امکان را برای ما بوجود می آورد که نقشی موثرتر در توسعه و آبادانی کشور ، اشتغالزایی ، افزایش توانایی های فعالان بخش خصوصی و رفع مشکلات مردم ایفاء کنیم.

      رئیس هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به توصیف قرآن مجید در رابطه با قرض الحسنه افزود: ترویج این سنت الهی موجبات حیات اجتماعی و گردش سالم پول در اقتصاد کشور را فراهم می آورد و قدردانی از عاملین به این سنت حسنه و پاسداشت نیت ارزشمند آنان باعث افزایش انگیزه آحاد مردم برای حضور نظام مند در فعالیت های اقتصادی عام المنفعه خواهد شد.

      در ادامه این مراسم امیر کرمیان معاون اداره بازاریابی بانک تجارت طی سخنانی با ارائه گزارشی از روند برگزاری بیست و هشتمین دوره قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت گفت: ارزش جوایز این دوره از قرعه کشی افزون بر 184 میلیارد ریال بوده و بیش از 8 میلیون حساب مشمول شرکت در قرعه کشی بوده اند که علاوه بر جوایز ویژه، بیش از  400 هزار جایزه نقدی نیز به شرکت کنندگان در قرعه کشی این دوره از حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت تعلق گرفته است.

      وی خاطرنشان ساخت: این امکان برای دارندگان حساب های سپرده سرمایه گذاری در بانک تجارت بوجود آمده که سود متعلقه را به طور مستقیم به حساب پس انداز قرض الحسنه شان واریز کرده تا ضمن برخورداری از اجر معنوی عمل به سنت الهی قرض الحسنه امکان بهره مندی از جوایز ارزنده دوره بعدی قرعه کشی این حسابها را پیدا کنند.

      شایان ذکر است همزمان با این مراسم در اکثر استان های کشور نیز مراسم اهداء جوایز برندگان نیک اندیش قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت برگزار شد.