بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۵/۱۹|
      تعداد بازدید: 1071
      برگزاری دوره آموزشی شهروند الکترونیک با مشارکت بانک تجارت
      در راستای نهادینه کردن فرهنگ بهره گیری بیشتر هموطنان از خدمات بانکداری الکترونیک ، بانک تجارت با همکاری مرکز توسعه و تحقیقات IT ، دوره آموزشی شهروند الکترونیک را در شهرستان گرگان برگزار کرد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در دوره آموزشی شهروند الکترونیک که بصورت رایگان و با حضور بیش از 8000 نفر از هموطنان در این شهرستان برگزار شد شرکت کنندگان با در اختیار گرفتن چند بسته نرم افزاری آموزشی دوره های زبان انگلیسی ، کامپیوتر و بانکداری الکترونیک را به صورت

      غیر حضوری به پایان رساندند . کلیه شرکت کنندگان همچنین در یک دوره همایش توجیحی که در سالن فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد نیز حضور بهم رساندند .

      بانک تجارت در این دوره آموزشی کلیه خدمات خود در زمینه بانکداری الکترونیک و سایر اطلاعات مورد نیاز هموطنان درخصوص مسایل بانکی را در قالب یک حلقه لوح فشرده چند رسانه ای در اختیار شرکت کنندگان گذاشته و برای هر یک از آنان یک عدد تجارت کارت بصورت رایگان صادر و تحویل نمود.

      گفتنی است بانک تجارت هم اکنون با استقرار 1100 دستگاه خودپرداز در شعب این بانک ، صدور 3 میلیون و پانصد هزار تجارت کارت برای هموطنان و ارائه سبدی متنوع از خدمات بانکی گام های موثری در گسترش بانکداری الکترونیک در کشور برداشته است .