بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۵/۱۶|
      تعداد بازدید: 839
      دکتر داوری: خبرنگاران می توانند مسیرتوسعه کشور را هموارتر کنند
      در آستانه هفدهم مردادماه و روز خبرنگار، بانک تجارت آئین تجلیل از خبرنگاران رسانه های گروهی کشور را برگزار کرد.
       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم که روز چهارشنبه در محل ساختمان مرکزی بانک تجارت با حضور اعضاء هیات مدیره این بانک برگزار شد دکتر داوری مدیرعامل بانک تجارت طی سخنانی با اشاره به تشابه مکانیزم های حیاتی سازمان ها و جوامع به بدن انسان گفت: خبرنگاران را می توان بخشی بسیار حساس از سیستم عصبی جامعه تشبیه کرد. رسانه ها در واقع انتقال دهنده مشکلات و نارسایی ها جامعه به نهادهای تصمیم گیر را بازی کنند و این انتظار وجود دارد که همچون حس گرهایی دقیق انعکاس، دهنده نارسایی ها و دردهای واقعی جوامع باشند.

      دکتر داوری افزود: رسانه های می توانند با توزیع مناسب و به موقع اطلاعات بین گروه های مختلف جامعه و بین مردم و مسئولان مسیر توسعه کشور را هموارتر کنند . خبرنگاران می توانند و باید ضمن انتقال دقیق و مسئولانه عملکردها و برنامه های مسئولان به مردم، خواسته ها و مشکلات آنان را نیز منصفانه و بی ملاحظه به مدیران کشور منتقل کنند.

      مدیرعامل بانک تجارت افزود:  این انتظار وجود دارد که اطلاع رسانی درباره دستاوردها ، برنامه ها و مشکلات تحت تاثیر اعمال سلیقه ها نبوده تا مردم بتوانند در فضایی منطقی و شفاف نسبت به عملکرد دستگاه های مختلف کشور قضاوت کنند.

      دکتر داوری افزود: جامعه ما امروز نهادهای حرفه ای است که در آن اهل فن بتوانند در فضای منطقی و با تکیه بر خرد جمعی مشکلات را مطرح کرده و برای حال آنها برنامه ریزی کنند.اصحاب رسانه نیز به عنوان یکی از فرهیخته ترین اقشار جامعه باید نقش پیشرو را در ایجاد چنین تشکل هایی ایفاء کنند.

      پیش از سخنان مدیرعامل بانک تجارت ، مهندس غفوری رئیس اداره روابط عمومی این بانک با اعلام خبر برپایی میز خبرنگار در محل این اداره گفت: هدف ما تقویت هرچه بیشتر تعامل دوسویه با خبرنگاران عزیز کشور است و معتقدیم روابط عمومی و رسانه ها می توانند بازوی توانمند یکدیگر در طراحی فرآیندهای اطلاع رسانی درست و سریع به مردم باشند.

      گفتنی است در طول این مراسم که در فضایی صمیمی برگزار شد تنی چند از خبرنگاران رسانه های گروهی کشور به بیان دیدگاه های خود درباره مسائل جاری نظام بانکی و مشکلات حرفه ای شان پرداختند. این مراسم با اهدای لوح تقدیر مدیرعامل بانک تجارت از خبرنگاران روزنامه ها ، خبرگزاری ها و مجلات اقتصادی کشور خاتمه یافت.