بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۴/۱۵|
      تعداد بازدید: 1082
      دکتر داوری : توجه به بازاریابی مهمترین رویکرد بانک تجارت
      همایش سراسری مدیران و مسئو لین بانک تجارت روز شنبه 15 تیر ماه با حضور دکترداوری مدیر عامل ، اعضای هیأت مدیره و مدیران شعب تهران وشهرستان در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد .

      به گزارش  روابط عمومی بانک تجارت در این همایش که باهدف بررسی عملکرد این بانک در سال گذشته و مرور برنامه ها واهداف سالجاری برگزار شد دکتر داوری طی سخنانی  با تقدیر از زحمات کارکنان این بانک طی سال گذشته گفت : خوشبختانه تلاش پرسنل بانک تجارت در پایان سال 86 موجب شد که جایگاه بانک در بین پنج بانک تجاری یک رتبه ارتقاء داشته باشد . اعتقاد داریم پتانسیل وتوانمندی پرسنل بانک در ارائه خدمات به مشتریان و کسب رتبه های مناسب بسیار فراتر از این است وتنها باید این توانمندیها در مسیری شفاف سوق داده شود .

      مدیر عامل بانک تجارت حرکت بیشتر در مسیر شفاف سازی حسابهارا یکی دیگر از گامهای مثبت  این بانک طی سال گذشته برشمردو این اقدام را زمینه ساز ورود سریعتر ومطلوب تر بانک تجارت به بازار بورس دانست .

      وی از آغاز به کار مدیریتی جدید در بانک تجارت تحت عنوان مدیریت بازاریابی و روابط عمومی خبر داد وافزود : در تلاش هستیم تا با آغاز به کار این مدیریت فرآیند بازاریابی را از دریچه ای جدید مورد توجه قرار دهیم . یکی از وظایف این مدیریت شناساندن  قابلیت های بانک درارائه خدمات به مشتریان است . بدون تردید اگر بتوانیم باابزار موجود سرویس های بانکی صحیح وبا سرعت مورد انتظار مشتری را ارائه کنیم خواهیم توانست علاوه بر حفظ مشتریان فعلی ، بازاریابی را به معنای واقعی آن اجرا کنیم .

      در همایش مدیران ومسئولین بانک تجارت همچنین  را هکارهای اصلاح فرآیندهای ارائه خدمات در شعب ومشکلات موجود به بحث وتبادل نظر گذاشته شد.