بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۴/۱۴|
      تعداد بازدید: 1048
      400 هزار برنده نیک اندیش بانک تجارت شناخته شدند
      همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام محمد باقر (ع) مراسم بیست و هشتمین دوره قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت با حضور هیات نظارت بر قرعه کشی بانک ها، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک تجارت و جمعی از مدیران ، کارکنان و مشتریان این بانک برگزار شد.
       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم که روز جمعه چهاردهم تیرماه در سالن آمفی تئاتر این بانک برگزار شد دکتر داوری طی سخنانی با اشاره به تاکید چشمگیر آیات قرآن مجید و احادیث به تاثیرات مثبت عمل به سنت قرض الحسنه در جامعه اسلامی گفت: ترویج این سنت الهی موجبات حیات اجتماعی و گردش سالم پول در اقتصاد کشور را فراهم می آورد و قدردانی از عاملین به این سنت حسنه و پاسداشت نیت ارزشمند آنان باعث افزایش انگیزه آحاد مردم برای حضور نظام مند در فعالیت های اقتصادی عام المنفعه خواهد شد.

      مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به اینکه گردش سالم ثروت در جامعه به افزایش تولید ملی و رفاه عمومی منجر می شود خاطرنشان ساخت: بی تردید باید تمام نهادهای اقتصادی کشور ایجاد ثروت در جامعه را تسهیل و تشویق کرده و بستر مناسب برای به جریان افتادن سرمایه های مردم را فراهم آورند، به گونه ای که به افزایش تولید و اشتغال در اقتصاد ملی بیانجامد.

      رئیس هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به توصیف قرآن مجید در رابطه با قرض الحسنه افزود: تردیدی نیست که اشاعه قرض الحسنه علاوه بر سالم تر ساختن بنیان های اقتصادی کشور به ترویج اخلاق اسلامی در سطح جامعه نیز منجر خواهد شد.

      در ادامه این مراسم امیر کرمیان معاون اداره بازاریابی بانک تجارت طی سخنانی با ارائه گزارشی از روند جذب منابع در بیست و هشتمین دوره قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت گفت: از محل منابع قرض الحسنه در بانک تجارت تاکنون بیش از 5300 میلیارد ریال تسهیلات برای تامین هزینه ازدواج جوانان، درمان بیماری، ایجاد اشتغال و رفع نیازهای ضروری به هموطنان پرداخت شده است.

      کرمیان با اشاره به روند برگزاری بیست و هشتمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک تجارت گفت: مجموع سپرده های قرض الحسنه این بانک از 8600 میلیارد ریال در پایان اسفند 85 به بیش از یازده هزار میلیارد ریال در پایان سال 86 رسیده که بیش از 27 درصد رشد را نشان می دهد. وی گفت : ارزش جوایز این دوره از قرعه کشی افزون بر 184 میلیارد ریال بوده و بیش از 8 میلیون حساب مشمول شرکت در قرعه کشی می باشند. وی با اشاره به اینکه به هر حساب به ازای هر پنجاه هزار ریال در هر روز یک امتیاز تعلق می گیرد گفت: بیش از 400 هزار نفر از هموطنان برنده جوایز این دوره از قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت می باشند.

      در ادامه این مراسم پس از انجام تشریفات قانونی با حضور هیات نظارت بر قرعه کشی بانکها شامل نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی ، بانک مرکزی و دادستان کل کشور ، مراسم قرعه کشی جوایز بیست و هشتمین دوره حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت آغاز شد و برندگان 1028 دستگاه خودروی ریو، 2128 کمک هزینه سفر حج عمره و 2028 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات شناخته شدند.

       اسامی برندگان این جوایز و نیز برندگان میلیاردها ریال جوایز نقدی قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت پس از تائید مراجع ذیصلاح از طریق روزنامه های کثیرالانتشار و پایگاه اطلاع رسانی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.