بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۴/۱۳|
      تعداد بازدید: 1358
      مدیر عامل بانک تجارت: بازنشستگان گنجینه های ارزشمند سازمان هستند
      همزمان با ایام ولادت با سعادت امام محمد باقر( ع) طی مراسمی با حضور دکتر داوری مدیر عامل ، اعضای هیأت مدیره ومدیران بانک تجارت از 196 نفر از پرسنل این بانک که سال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل شده اند تجلیل به عمل آمد .
       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت دکتر داوری در این مراسم با اشاره به زحمات بازنشستگان طی 30 سال خدمت صادقانه یادآور شد: مناسب است که از همکارانی که سالهای گرانبهای عمر خود را در خدمت رسانی سپری کرده اند بجای لفظ بازنشسته به عنوان "بازایستاده" یاد کرد زیرا اعتقاد داریم که بازنشستگان گنجینه های ارزشمندی هستند که می توانند سازمان را در مسیر پر فراز و نشیب آینده یاری کنند.

      مدیر عامل بانک تجارت افزود : نیروی انسانی در سازمانهایی که وظیفه خدمت رسانی را به عهده دارند جزو سرمایه های آن سازمان محسوب می شوند وهرچه زمان به جلو می رود این سرمایه ها غنی تر خواهند شد .

      دکتر داوری حساسیت های اشتغال در سازمانهای مالی همچون بانک ها را برشمرد وگفت : آنچه که امروز در بانک تجارت مسئولیت انجام آن را عهده دار شده ایم در واقع امانتی است که از همکاران بازنشسته به ما رسیده است وامیدواریم با حمایت وپشتیبانی این همکاران ما نیز بتوانیم این امانت را با افتخار و به سلامت به آیندگان بسپاریم.

      در ادامه این مراسم که با اجرای برنامه های شاد فرهنگی همراه بود از بازنشستگان بانک تجارت با اهدای هدایائی تقدیر به عمل آمد .