بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۴/۰۴|
      تعداد بازدید: 975
      جشن میلاد کوثر در بانک تجارت برگزار شد
      همزمان با خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) ، بانک تجارت همچون سنوات قبل با برپایی جشنی باشکوه این روز فرخنده را گرامیداشت.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم که با حضور دکتر داوری مدیرعامل ، مدیران و جمع کثیری از بانوان شاغل در این بانک همراه بود با برگزاری آئین هایی به همین مناسبت این روز فرخنده گرامی داشته شد.

      در این مراسم مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به نقش و جایگاه زن در خانواده و اجتماع گفت: تجربه ثابت کرده است که زنان جامعه وقتی توانائی های ذاتی و درونی خود را باور کرده اند در بسیاری از عرصه ها حتی بهتر از مردان نقش آفرین بوده اند. خوشبختانه در سالهای پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از گذشته شاهد توجه جامعه به اهمیت و جایگاه زنان بوده ایم.

      دکتر داوری خطاب به بانوان این بانک گفت : خدمت به خلق خدا عبادت است و لذا می توان با ارائه خدمات با کیفیت و صحیح به مشتریان، کار را وسیله ای برای عبادت خدا قرار داد .

      در این مراسم برنامه های متنوعی درنظر گرفته شده بود که از آن جمله می توان به سخنرانی سرکار خانم یگانه استاد دانشگاه و مشاور در امور خانواده ، اجرای سرود و سایر برنامه های فرهنگی اشاره کرد.