بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۴/۰۲|
      تعداد بازدید: 1024
      مشارکت بانک تجارت در تولید لامپ های کم مصرف
      با مشارکت بانک تجارت و طی مراسمی خط دوم تولید لامپ های کم مصرف در شرکت افراتاب راه اندازی شد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم که آقایان حیدری و دولتی اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران بانک تجارت ، فرماندار ساوجبلاغ و تعدادی از مقامات محلی این شهرستان حضور داشتند از بخشهای مختلف کارخانه افراتاب بازدید بعمل آمد و توضیحات لازم در خصوص فرآیند تولید لامپ های کم مصرف در این شرکت ارائه شد.

      فرماندار ساوجبلاغ در این مراسم از مساعدت بانک تجارت در اعطای تسهیلات به این واحد صنعتی تقدیر کرد و گفت: شهرستان ساوجبلاغ یکی از قطب های اقتصادی در بعد صنعت و کشاورزی محسوب می شود و هم اکنون 11 هزار واحد تولیدی و کارگاهی در سطح این شهرستان فعالیت می کنند. حمایت مالی بانک تجارت در پروژه افراتاب موجب گردیده تا هم اکنون 500 نفر از ساکنین منطقه در این واحد تولیدی مشغول به کار شوند.

      گفتنی است شرکت افراتاب معتبرترین تولید کننده لامپ های کم مصرف در کشور بوده و از جمله واحدهای صنعتی است که با تسهیلات بانک تجارت راه اندازی گردیده است. با افتتاح خط دوم تولید شرکت افراتاب ظرفیت تولید روزانه آن به 35 هزار لامپ در روز بالغ گردید. بانک تجارت با اعطای22 میلیارد ریال تسهیلات فروش اقساطی جهت خرید مواد اولیه ، گشایش اعتبار اسنادی به میزان 2 میلیون یورو و صدور ضمانتنامه به مبلغ 30 میلیارد ریال در راه اندازی این شرکت مشارکت داشته است.