بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۴/۰۱|
      تعداد بازدید: 1519
      دکتر داوری نماینده بنیاد غدیر در بانک تجارت
      طی مراسمی با حضور آیت الله خزعلی دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر و تنی چند از اعضای هیات مدیره این بنیاد، دکتر داوری مدیر عامل بانک تجارت به عنوان نماینده این نهاد در بانک تجارت برگزیده شد.

       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در جریان این مراسم که روز شنبه در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد آیت الله خزعلی ضمن اعطای نمایندگی بنیاد غدیر به دکتر داوری فرمودند: ترویج اسلام و آموزه های عالی آن امری نیست که آن را تنها منحصر به ایران و یا حتی کشورهای اسلامی بدانیم، بلکه تلاش ما باید برای معرفی نورانیت اسلام در سراسر گیتی باشد. ایشان با اشاره به در پیش بودن ایام باسعادت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ابراز امیدواری کردند که ایجاد این نهاد در بانک تجارت توفیق کارکنان این بانک در خدمتگزاری صادقانه و اسلامی به مردم را بیشتر کند.

      پس از سخنان آیت الله خزعلی، مدیرعامل بانک تجارت نیز تاسیس دفتر نمایندگی بنیاد غدیر در بانک تجارت را افتخاری بزرگ برای تمام کارکنان این بانک دانسته و افزود: امیدواریم این رویداد زمینه خدمت رسانی درخور و شایسته به خاندان اهل بیت را برای همه ما فراهم آورد.

      مطابق تفاهمنامه ای که هفته گذشته میان آقایان ملک محمدی مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر و مقدم عضو هیات مدیره بانک تجارت به امضاء رسید طرفین برای همکاری مشترک در زمینه گسترش فرهنگ غدیر در سطح جامعه و ارتقاء بنیه معنوی کارکنان بانک تجارت ، همکاری در زمینه برگزاری دوره های آموزشی نهج البلاغه و سیره حکومتداری امیرالمومنین برای مدیران و کارکنان این بانک ، اجرای طرح از ولادت تا ولایت و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری با موضوع ولایت وغدیر به توافق رسیدند.

      گفتنی است بنیاد بین المللی غدیر یکی از مقتدرترین تشکل های فرهنگی جهان اسلام بوده و طی سال های اخیر اقدامات زیادی را برای معرفی و تبیین ابعاد واقعه غدیر و ترویج آموزه های معنوی تشیع در کشورهای اسلامی به انجام رسانده است. این بنیاد هم اکنون در هفده کشور جهان دفتر نمایندگی دارد.