بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۴/۰۱|
      تعداد بازدید: 2910
      سرپرست امور مناطق بانک تجارت منصوب شد
      مدیرعامل بانک تجارت در حکمی "محسن زکی" را به سمت سرپرست مدیریت امور مناطق این بانک منصوب کرد.
       

      گزارش روابط عمومی بانک تجارت، دکترداوری مدیرعامل این بانک در مراسمی که با حضور اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران بانک برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات آقای آخرتی در مدت 4 سال تصدی این مسئولیت، به نقش مهم مدیران با تجربه در پیشبرد اهداف سازمان اشاره کرد و گفت: یکی از شاخصه های مدیران کارآمد این است که در کنار انجام مسئولیت ، تربیت نیروهای جایگزین برای تصدی مسئولیت های آتی سازمان را مورد توجه قرار دهند و شایسته سالاری در بانکها که وظیفه خدمت رسانی به مشتریان را به عهده دارند بیش از پیش اهمیت دارد.

      دکتر داوری برای سرپرست جدید امور مناطق این بانک آرزوی موفقیت نمود و اظهار داشت: سنت تقدیر از پیشکسوتان همواره باید سرلوحه کار نیروهای جوان قرار گیرد. تجربه مدیران و کارکنانی که بیش از 30 سال در سازمان خود تجربه اندوزی کرده اند می تواند چراغی فراروی کارکنان جوان در انجام بهینه وظایف باشد.

      گفتنی است محسن زکی ، سرپرست جدید مدیریت امور مناطق بانک تجارت پیش از این، مسئولیت مدیریت شعب بانک تجارت در استان اصفهان را به عهده داشت. مدیریت امور مناطق بانک تجارت مسئولیت نظارت بر عملکرد مدیریتهای شعب این بانک در تهران و شهرستانها را بر عهده دارد.