بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۳/۱۳|
      تعداد بازدید: 1675
      بانک تجارت آماده خدمت رسانی مناسب به مردم در ایام تعطیلات
      بانک تجارت از آمادگی کامل جهت ارائه خدمات بانکی مناسب به مردم در تعطیلات آخر هفته برخوردار است.

       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت تعدادی از شعب منتخب این بانک طی روزهای سه شنبه چهاردهم، چهارشنبه پانزدهم و شنبه هفدهم خردادماه جهت ارائه خدمت به هموطنان باز هستند . همچنین تمهیدات لازم برای تامین وجه نقد مورد نیاز مشتریان از طریق یک هزار دستگاه خودپرداز بانک تجارت به نحو مطلوب در روزهای تعطیل در نظرگرفته شده و هموطنان عزیز در صورت برخورداری از کارت های خرید بانک تجارت می توانند اقلام مورد نیاز خود را از مراکز خرید معتبر کشور که مجهز به دستگاه های پایانه فروش هستند تهیه نمایند. تا کنون بیش از 8000 دستگاه پایانه فروش (POS فروشگاهی) بانک تجارت در فروشگاه های سراسر کشور به بهره برداری رسیده است.

      شایان ذکر است کلیه شعب ارزی و ریالی بانک تجارت روز پنجشنبه شانزدهم خردادماه به طور کامل فعال بوده و خدمات مورد نیاز هموطنان را به آنان ارائه خواهند کرد. با توجه به اتصال کلیه شعب بانک تجارت به سامانه سحر مشتریان این بانک می توانند به صورت لحظه ای اقدام به انتقال وجه از حساب های جاری ، پس انداز قرض الحسنه و سپرده کوتاه مدت خود در تمام نقاط کشور نمایند.

      این گزارش در خاتمه می افزاید : هم میهنان می توانند جهت دریافت اطلاعات مربوط به شعب کشیک بانک و دستگاه های خودپرداز بانک تجارت با مرکز جامع اطلاع رسانی این بانک به شماره 1554 تماس گرفته و یا به پایگاه اینترنتی www.tejaratbank.ir مراجعه نمایند.