بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۲/۲۱|
      تعداد بازدید: 836
      اعطای تسهیلات به واحدهایی که کمترین آلایندگی را ایجاد کنند
      با حضور فعال بانک تجارت دومین همایش بین المللی ایمنی ، بهداشت حرفه ای و محیط زیست در اصفهان برگزار شد.
       

      در این همایش که طی روزهای 18و 19 اردیبهشت با استقبال قابل توجه بانکها وزارتخانه ها، سازمان ها، صاحبان صنایع و شرکت های خصوصی ارائه دهنده خدمات ایمنی در محل سالن همایش های بین المللی هتل عباسی اصفهان برگزار شد دکتر داوری مدیرعامل و فرشاد حیدری عضو هیات مدیره بانک تجارت با حضور در میز تخصصی گفتگو با مشتریان نظام بانکی و فعالان اقتصادی کشور، ضمن بیان راهبردها و توانمندی های بانک تجارت در اعطای تسهیلات، با نقطه نظرات صاحبان صنایع و مشاغل در حوزه بهداشت حرفه ای و محیط زیست آشنا شدند.

      در جریان این همایش دو روزه دکتر داوری مدیرعامل بانک تجارت گزارشی از آمار تسهیلات اعطایی این بانک به بخش های مختلف اقتصاد ملی در راستای حفظ محیط زیست و تداوم توسعه پایدار در کشور را ارائه داد و تاکید کرد: بانک تجارت در راستای مسئولیت های اجتماعی خود طرح هایی را در اولویت اعطای تسهیلات قرار می دهد که از نظر شاخص های زیست محیطی استانداردهای لازم را کسب کرده و کمترین آلایندگی را ایجاد نمایند.

      دکتر داوری همچنین با اشاره به راهبرد بانک تجارت در توسعه خدمات مبتنی بر بانکداری الکترونیک تاکید کرد: ارزیابی ما این است که توسعه خدمات الکترونیک بانکها میزان سفرهای درون شهری و تردد وسایل نقلیه را به میزان قابل توجهی کاهش داده و نقش مثبتی در کاهش آلودگی هوا خواهد داشت.

      گفتنی است بانک تجارت با تشکیل کمیته توسعه پایدار ، بکارگیری شیوه ها و فنون کاهش آثار منفی زیست محیطی ناشی از فعالیت ها و تسهیلات اعطایی بانک را در دستور کار قرار داده است. بانک تجارت طی سال های اخیر در راستای همگامی با برنامه های توسعه کشور و اجرای سیاست های دولت بیش از 56 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع کشور اعطاء کرده که این رقم معادل 38 درصد از کل تسهیلات اعطایی این بانک را شامل می شود.