بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۲/۲۱|
      تعداد بازدید: 1417
      کارکنان بانک تجارت درچابکسر سرود همبستگی خواندند
      دوازدهمین دوره مسابقات همبستگی کارکنان بانک تجارت طی مراسمی درمجتمع فرهنگی ورزشی این بانک در شهرستان چابکسر آغاز به کار کرد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این جشنواره فرهنگی ورزشی که همه ساله با هدف افزایش سلامت روحی و جسمی و تقویت روحیه همبستگی بین کارکنان برگزار می شود، پرسنل این بانک از سراسر کشور به رقابت ورزشی با یکدیگر می پردازند.

      درمراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات ، شاهرخ امیرصمیمی مدیر امور منابع انسانی بانک تجارت ، با اشاره به نقش نیروی انسانی در سازمانها گفت: اعتقاد داریم بهترین سرویس و خدمت رسانی به مشتریان بانک زمانی انجام خواهد شدکه انگیزه و نشاط در کارکنان بانک تقویت شود و ورزش بعنوان مهمترین عامل ایجاد این روحیه در همکاران مطرح بوده است.

      وی افزود : مدیریت ارشد بانک تجارت گسترش ورزش در بین پرسنل را بیش از گذشته مورد توجه قرارداده و این امر را می توان در ایجاد امکانات ورزشی و انعقاد قرارداد با مجموعه های ورزشی جهت استفاده پرسنل مشاهده کرد.

      گفتنی است در دوازدهمین دوره مسابقات همبستگی کارکنان بانک تجارت بیش از 500 ورزشکار دررشته های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز به مدت یک هفته با هم به رقابت خواهند پرداخت.