بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۲/۲۱|
      تعداد بازدید: 961
      ششمین شعبه سبای بانک تجارت در اصفهان افتتاح شد
      ششمین شعبه سبا (سامانه بدون پرسنل الکترونیکی) بانک تجارت طی مراسمی با حضور دکتر مجیدرضا داوری مدیرعامل بانک تجارت در دانشگاه اصفهان افتتاح شد.
       

       در مراسم افتتاح این شعبه که روز 18 اردیبهشت ماه در دانشگاه اصفهان برگزار شد دکتر مجید رضا داوری، مدیرعامل بانک تجارت افتتاح شعب سبا را در راستای اقدامات این بانک برای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک عنوان کرد و افزود: طی چهار سال آینده این شعب به یکصد واحد در کشور افزایش خواهد یافت.

      مدیرعامل بانک تجارت اظهار امیدواری کرد با ترویج بانکداری الکترونیکی تا پنج سال آینده در کشور، مردم بتوانند   70 درصد از عملیات بانکی خود را در منزل انجام دهند. در این صورت علاوه بر صرفه‌جویی در وقت مردم 20درصد از حجم ترافیک شهری و در نتیجه 20درصد مصرف سوخت در کشور کاهش خواهد یافت.

      دکتر داوری همچنین در مراسم افتتاح این شعبه که با حضور مسوولان و مدیران شعب بانک تجارت استان اصفهان برگزار شد، طی سخنانی ضمن قدردانی از همکاران خود در اصفهان گفت: آن چیزی که برای ما بیشترین اهمیت را دارد رضایت مشتریان است. سرمایه اصلی ما مشتری ماست و باید همیشه حق را به مشتری داد.

      وی حضور در پشت باجه‌های بانک را حساس‌ترین و اصلی‌ترین کار بانک ذکر کرد و افزود: سرمایه‌بان بانک تجارت کارمندانی هستند که پشت باجه‌ها می‌نشینند و جوابگوی مشتریان هستند. وی افزود: هیات‌مدیره و کارکنان ستادی بانک تلاش می‌کنند تا کار در خط اول که همان باجه‌ها است به خوبی انجام شود.

      گفتنی است خدمات قابل ارائه در شعب سبا شامل برداشت وجه از طریق کلیه کارتهای بانک عضو شبکه شتاب ، انتقال وجه از حساب تجارت کارت به هر حسابی در بانک تجارت ، پذیرش وجوه نقد و چکهای مشتریان و واریز به حساب معرفی شده در بانک تجارت، ارائه اطلاعات درخصوص حسابها و تسهیلات مختلف بانکی و بسیاری خدمات دیگر می باشد. کلیه دارندگان کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب می توانند در هر ساعت از شبانه روز از خدمات این شعبه استفاده نمایند.

      بانک تجارت پیش از این پنج شعبه سبا در شهرهای تهران، تبریز ،کرمانشاه و کاشان افتتاح نموده است.