بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۲/۰۸|
      تعداد بازدید: 980
      136 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک تجارت برای توسعه کشور
      بانک تجارت تا پایان اسفند ماه سال گذشته 136 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی کشور پرداخت کرده که بیش از 23 هزار میلیارد ریال از این تسهیلات به بنگاههای کوچک زودبازده اختصاص یافته است.
       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت مانده خالص پرداختی این بانک در بخشهای مختلف اقتصادی تا پایان اسفند ماه سال 86 چهار بخش بازرگانی و خدمات 44 هزار میلیارد ریال، در بخش مسکن و ساختمان 22 هزار میلیارد ریال، در بخش صنعت و معدن 56 هزار میلیارد ریال، در بخش کشاورزی 24 هزار میلیارد ریال و در بخش صادرات4 هزار میلیارد ریال بوده است.

      این بانک همچنین در ادامه ایفای نقش خود در سازندگی و توسعه کشور با اعطای 23 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بیش از 78 هزار بنگاه کوچک اقتصادی زودبازده نقش مهمی را در تحقق برنامه های دولت نهم ایفا کرده است. همچنین بانک تجارت با اعطای بیش از 26 درصد از تسهیلات خود به بخش کشاورزی تنها بانک تجاری کشور است که هدف برنامه چهارم توسعه در این خصوص را محقق ساخته است.

      بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانکهای کشور در زمینه بانکداری الکترونیک نیز پیشرفتهای بسیار چشمگیری داشته و با افتتاح بیش از 33 شعبه 24 ساعته الکترونیک ، نصب 1011 دستگاه خودپرداز و 9500 دستگاه پایانه فروشگاهی و شعب در سراسر کشور، گامی بلند در برای رفاه هرچه بیشتر مشتریان و بهره مندی هموطنان از خدمات نوین بانکی برداشته است.