بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۱/۲۷|
      تعداد بازدید: 1032
      مجموع تسهیلات بانک تجارت به 166هزار میلیارد ریال رسید
      مجموع تسهیلات اعطایی بانک تجارت به بخش های مختلف اقتصاد کشور در پایان اسفند 86 به 166 هزار و 155 میلیارد ریال بالغ گردید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد رشد داشته است.
       

      بنا به گزارش روابط عمومی بانک تجارت بیش از 148 هزار میلیارد ریال از تسهیلات اعطایی این بانک(معادل 89 درصد از کل تسهیلات) به بخش خصوصی اختصاص یافته است . شعب بانک تجارت همچنین اقدام به پرداخت بیش از پنج هزار و سیصد میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه جهت رفع نیازهای ضروری مردم نموده اند.

      بنا بر همین گزارش مجموع سپرده های بانک تجارت در پایان سال 86 به 201 هزار میلیارد ریال رسیده که نشان از استقبال خوب هموطنان از سپرده گذاری در بانک تجارت دارد. همچنین منابع ارزی بانک تجارت نیز با رشدی قابل ملاحظه به بیش از 25 هزار و نهصد میلیارد ریال رسید.

      در بخش دیگری از این گزارش آمده است: تعداد دستگاه های خودپرداز بانک تجارت از 731 دستگاه در پایان سال 85 به 1011 دستگاه در پایان سال 86 رسید. همچنین در طول سال گذشته بیش از 8000 دستگاه پایانه فروش (POS فروشگاهی) بانک تجارت در فروشگاه های معتبر کشور به بهره برداری رسیده و بیش از 1500 دستگاه POS نیز جهت رفاه مشتریان در شعب این بانک نصب شده است.