بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۱/۱۷|
      تعداد بازدید: 1490
      دکتر داوری : 87 ؛ سال جهش های بزرگ بانک تجارت
      علیرغم تغییرات و فراز و نشیب های ناشی از تحولات کلی اقتصاد کشور، سال 86 سالی بسیار موفق برای بانک تجارت بوده است.
       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت دکتر داوری مدیر عامل این بانک در دیدار ابتدای سال با مسئولین و کارکنان با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 1387 به نوآوری و شکوفایی ، مهمترین اهداف مدیریت ارشد بانک تجارت در سالجاری را "کادرسازی و فرآیندسازی" توصیف کرد و افزود: همه ما باید در راستای منویات مقام معظم رهبری، نوآوری و پرهیز از تکرار را سرلوحه برنامه هایمان قرار دهیم تا انشاءا... سال 87 سال آغاز جهش های بزرگ برای بانک باشد.

      مدیرعامل بانک تجارت تاکید کرد: ارتقاء وضعیت شعب به عنوان خط مقدم ارائه خدمت به مشتریان از اولویت خاص در برنامه های بانک برخوردار است و جهت گیری و اقدامات مدیریت های ستادی بانک باید در وهله اول بر دستیابی شعب و مناطق به اهدافشان متمرکز شود.

      دکتر داوری با اشاره به حضور بانک تجارت در بورس خاطرنشان ساخت: قطعا تلاش مجموعه مدیران و کارکنان بانک در راستای این است که سهام بانک در بورس به نحو مطلوب و با قیمت مناسب عرضه شود.

      وی ایجاد بانک جامع اطلاعات مشتریان ، تجدید ساختار ارائه خدمات ، حذف شعب کم بازده و به ثمر رساندن طرح بانکداری جامع (Core Banking) را از جمله مهمترین برنامه های بانک در سال جدید اعلام کرد و افزود: امکان یک جهش بزرگ برای بانک تنها هنگامی فراهم می شود که بخش انفورماتیک رشدی بسیار سریع تر و حساب شده تر داشته باشد و این امر مستلزم آغاز تغییرات اساسی در ساختار این بخش است.

      داوری تاکید کرد: انتظار جامعه اقتصادی کشور و مشتریان نظام بانکی این است که بانک تجارت نقشی پررنگ تر در اقتصاد کشور بر عهده گیرد

      مدیرعامل بانک تجارت سال 86 را سالی پرفراز و نشیب و همراه با موفقیت های ارزشمند برای بانک تجارت توصیف کرد و افزود: علیرغم وجود مشکلات ، مجموعه بانک تجارت توانست علاوه بر ایفای تعهدات خود نسبت به دولت، مشتریان و جامعه اقتصادی کشور، موفقیت های بسیار ارزشمندی را به دست آورد که از آن جمله می توان به افزایش سهم بانک تجارت در بازار منابع بانکی اشاره کرد . درکنار این مهم در پایان سال گذشته بانک تجارت توانست تنها بانک کشور باشد که تراز مالی آن نزد بانک مرکزی مثبت بوده است.

      مدیرعامل بانک تجارت در پایان خاطرنشان ساخت: اطمینان کامل دارم که به لطف وجود کارکنان جوان، با دانش، با انگیزه و پرتلاش، امکان حصول موفقیت های بزرگ برای بانک تجارت در سال نوآوری و شکوفایی فراهم شده است.