بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۱۲/۲۱|
      تعداد بازدید: 1271
      WWW.EBG.IR پلی برای ارسال مقالات بانکداری الکترونیک
      به دنبال استقبال کم نظیر علاقمندان، دبیرخانه فرهنگ سازی بانکداری الکترونیک وزارت امور اقتصادی و دارایی امکان ارسال مقاله از طریق الکترونیک را نیز برای علاقمندان فراهم کرد.
       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت با توجه به استقبال قابل توجه علاقمندان از فراخوان ارسال مقاله با موضوع بانکداری الکترونیک از سوی کارگروه فرهنگ سازی بانکداری الکترونیک وزارت امور اقتصاد و دارایی برگزار دبیرخانه این نهاد امکان ارسال الکترونیک برای مقالات برای علاقمندان را از طریق نشانی اینترنتی WWW.EBG.IR فراهم آورد.

      این کارگروه ماه گذشته اقدام به برگزاری یک مسابقه مقاله نویسی در ارتباط با جنبه های گوناگون موضوع بانکداری الکترونیک با هدف فرهنگ سازی و آشناساختن کارکنان و مشتریان بانک با تاثیرات بلندمدت استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک نمود. مسئولیت کار گروه فرهنگ سازی بانکداری الکترونیک از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی به بانک تجارت محول شده و دبیرخانه این کار گروه از آذرماه گذشته مسئولیت هماهنگ نمودن اقدامات بانک های کشور در توسعه خدمات الکترونیک و اطلاع رسانی هدفمند در این حوزه را بر عهده داشته است.

      بانک تجارت تاکنون با راه اندازی 20 شهرک الکترونیک در دانشگاه های کشور ، 32 شعبه 24 ساعته الکترونیک و چند سامانه بدون پرسنل الکترونیک (سبا) توانسته است گامی موثر در نهادینه ساختن فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیک بردارد