بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۱۲/۱۶|
      تعداد بازدید: 27637
      ساعت کار شعب بانک تجارت افزایش یافت
      بانک تجارت همزمان با فرا رسیدن ایام پایانی سال و به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و افزایش رفاه حال هموطنان عزیز ، ساعت کار کلیه شعب خود در تهران و شهرستانها را تا ساعت 18:00 افزایش داد.
        

       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در پی افزایش حجم مراجعه مشتریان در ایام پایان سال و به منظور تسهیل در ارائه خدمات بانکی ، کلیه شعب بانک تجارت در تهران و شهرستان ها از تاریخ 19/12/86 لغایت پایان اسفندماه از ساعت 7:30 تا 18:00 نسبت به ارائه خدمات بانکی به مشتریان اقدام خواهند نمود.

      افزایش ساعات کار شعب بانک تجارت همچنین افتتاح حساب های پس انداز قرض الحسنه برای مشتریان این بانک را نیز تسهیل خواهد نمود. جوایز بیست و هشتمین دوره قرعه کشی حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت شامل1028 دستگاه خودرو ریو، 2128 کمک هزینه سفر زیارتی حج و 2028 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و میلیاردها ریال جوایز ارزنده دیگراست.

      در ادامه این گزارش آمده است مشتریان بانک تجارت می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی بانک به آدرس www.Tejaratbank.ir مراجعه نموده و یا با مرکز جامع اطلاع رسانی بانک تجارت به شماره 1554- 021 تماس حاصل فرمایند.