بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۱۲/۰۵|
      تعداد بازدید: 989
      حضور بانک تجارت در چهارمین نمایشگاه بانک ، بورس و خصوصی سازی
      کارشناسان بانک تجارت با حضور فعال در چهارمین نمایشگاه تخصصی بانک، بورس و خصوصی سازی به اطلاع رسانی در خصوص اهداف و برنامه های این بانک جهت حضور موفق در بازار سرمایه می پردازند.
       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این همایش که از روز شنبه چهارم اسفندماه و با استقبال قابل توجه بانکها ، بیمه ها و شرکت های کارگزاری بورس در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شد، بانک تجارت ضمن برپایی یک غرفه تخصصی علاوه بر معرفی خدمات و تسهیلات خود با نقطه نظرات کارشناسان بازار سرمایه و فعالان اقتصادی کشور در این حوزه آشنا می شود.

      از جمله اقدامات بانک تجارت در این نمایشگاه ارائه یک ویژه نامه تحلیلی درخصوص عرضه قریب الوقوع سهام بانکها در بازار سرمایه بود که با استقبال قابل توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه مواجه شد.

      در بانک تجارت به عنوان یکی از بانک های تجاری کشور که فرآیند خصوصی سازی آنها مراحل پایانی خود را طی می کند . طی ماه های گذشته اقدامات مهمی برای شفاف سازی حساب ها، وصول مطالبات معوق ، اصلاح نسبت بازده دارایی ها و ... انجام شده و انتظار می رود عرضه رسمی سهام این بانک در بازار بورس به زودی آغاز شود.

      شایان ذکر است در چهارمین نمایشگاه تخصصی بانک، بورس و خصوصی سازی بسیاری از شرکت‌های پذیرفته شده در بورس، شرکت‌های سهامی عام ثبت شده در سازمان ، شرکت‌های درحال پذیرش، شرکت‌های کارگزاری،             شرکت های مشمول اصل 44 قانون اساسی، سازمان بورس و اوراق ‌بهادار، شرکت‌های بورس اوراق‌ بهادار تهران، بورس کالای ایران، سازمان خصوصی‌سازی، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، حسابرسان معتمد بورس، شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری، نهادهای مالی ، بانک‌ها، بیمه‌ها و ... حضور دارند.

      غرفه بانک تجارت در این نمایشگاه در سالن شماره 40 مستقر بوده و کارشناسان این بانک تا روز هفتم اسفندماه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر پاسخگوی فعالان اقتصادی کشور خواهند بود.