بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۱۱/۲۰|
      تعداد بازدید: 1786
      با مشارکت بانک تجارت خط تولید مجتمع سیمان اردستان راه اندازی شد
      همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر و با مشارکت ششصدو سی و هشت میلیارد ریالی بانک تجارت خط تولید مجتمع سیمان اردستان طی مراسمی با حضور مهندس محرابیان وزیر صنایع و معادن، مهندس بختیاری استاندار اصفهان و جمعی از مقامات و مسئولین استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم وزیر صنایع و معادن با اشاره به اینکه مصرف سرانه سیمان در هر کشور یکی از شاخصه های عمران، آبادانی و توسعه آن کشور محسوب می شود گفت: خوشبختانه سرانه مصرف سیمان در کشور طی سالهای گذشته روند افزایشی داشته است. سرانه مصرف سیمان طی سالهای 79 تا 80 به ازای هر نفر 300 تا 350 کیلوگرم بوده و در سالجاری این میزان به 600 کیلوگرم به ازای هر نفر افزایش یافته است که این مهم تاکنون در عرصه های عمرانی کشور بی سابقه بوده است.

      مهندس محرابیان روند افزایش تولید سیمان در کشور را مثبت خواند و افزود: در سالجاری تولید سیمان در کشور با 15 درصد رشد نسبت به سال قبل به 42 میلیون تن بالغ گردیده و پیش بینی می شود که این میزان در سال آینده به 50 میلیون تن برسد. این در حالی است که مصرف سیمان در سال 85 چیزی در حدود 35 میلیون تن بوده است.

      وزیر صنایع در خاتمه اظهار امیدواری کرد که پیشرفتهای حاصل شده در زمینه صنعت سیمان کشور، ایران اسلامی را به یکی از صادرکننده تکنولوژی این صنعت به سایر کشورها مبدل سازد.

      پیش از سخنان وزیر صنایع، مهندس عمرانی فرد مدیرعامل مجتمع سیمان اردستان با تقدیر از مشارکت بانک تجارت در احداث این کارخانه توضیحاتی در خصوص روند ساخت مجتمع سه هزار و پانصد تنی سیمان اردستان ارائه کرد. مجتمع سیمان اردستان در 65 کیلومتری شهر اصفهان و در زمینی به مساحت 90 هکتار احداث گردیده و زمینه اشتغال 350 نفر از هموطنان در این منطقه را فراهم آورده است./