بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۱۱/۱۶|
      تعداد بازدید: 1918
      با افتتاح سامانه سحر همه حساب های بانک تجارت فراگیر شدند
      همزمان با جشن های بیست و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، بانک تجارت نخستین سامانه فراگیر لحظه ای بانکی در سراسر کشور را تحت عنوان سحر به بهره برداری رساند. همزمان دومین شعبه بدون پرسنل الکترونیک این بانک نیز افتتاح شد.
       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت طی مراسمی که روز سه شنبه با حضور دکتر داوری مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره ، مدیران ستادی بانک تجارت و تعداد زیادی از خبرنگاران رسانه های گروهی کشور برگزار شد سامانه یکپارچه تراکنش های الکترونیک این بانک (سحر) افتتاح شد. با افتتاح سامانه سحر مشتریان بانک تجارت قادر خواهند بود تا در هر یک از شعب این بانک در سراسر کشور به صورت همزمان عملیات دریافت ، پرداخت   و انتقال وجوه از حساب های پس انداز قرض الحسنه ، سپرده کوتاه مدت و جاری خود را به انجام رسانند . امکان استفاده از قابلیت های سامانه سحر برای مشتریان بانک تجارت نیاز به انجام هیچ فرآیند اداری خاصی نداشته و کلیه حسابهای پس انداز قرض الحسنه و سپرده کوتاه مدت مشتریان که دارای اسکن نمونه امضای صاحب حساب باشند به صورت خودکار در قالب این سامانه قرار خواهند گرفت . با توجه به بسترهای مخابراتی ایجاد شده از سوی بانک تجارت ، خدمات سامانه فراگیر الکترونیک این بانک در کلیه استانهای کشور به هموطنان عزیز قابل ارائه خواهد بود .

      افتتاح سامانه سحر همچنین این امکان را ایجاد خواهد کرد تا مشتریانی که از تسهیلات بانک تجارت استفاده می کنند بدون هیچ نیازی برای مراجعه به شعب و صرفا با استفاده از تلفنبانک تجارت اقدام به پرداخت اقساط خود نمایند .

      پیش از این با راه اندازی سیستم جاری فراگیر بانک تجارت ، امکان واریز و یا دریافت لحظه ای وجه برای کلیه دارندگان حسابهای جاری این بانک در سراسر کشور ایجاد شده بود .

      همزمان با افتتاح پروژه سحر، سومین شعبه بدون پرسنل الکترونیک بانک تجارت ( سبا ) در محل ساختمان مرکزی این بانک افتتاح شد. کلیه خدمات شعبه سبا به صورت کاملا الکترونیک انجام شده و دارای امکانات منحصر به فردی برای ارائه خدمات بانکی به مشتریان است که از آن جمله می توان به قابلیت پذیرش فرمان های صوتی، امکان واگذاری و نقدکردن اتوماتیک چک و چک پول ، دریافت انواع قبوض و قدرت شناسایی اسکناس و دسته بندی وجوه پرداخت شده توسط مشتریان اشاره نمود. تا پایان دهه مبارکه فجر دو شعبه دیگر سبا در شهرهای کاشان و کرمانشاه افتتاح خواهند شد.