بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۱۱/۱۴|
      تعداد بازدید: 1088
      افتتاح 22 طرح اقتصادی در سمنان با تسهیلات بانک تجارت
      از ابتدای سال 86 تا کنون بانک تجارت با اعطای بیش از شصت و یکهزار و پانصد میلیون ریال تسهیلات در راه اندازی 22 طرح اقتصادی زودبازده ، عمرانی و تولیدی-صنعتی استان سمنان مشارکت نموده و زمینه اشتغال برای صدها نفر ازجوانان این استان را فراهم نموده است.
       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت مانده تسهیلات اعطایی این بانک در استان سمنان تا پایان دی ماه سالجاری به بیش از یکهزار و صد و شصت میلیارد ریال رسیده که از این میان 136 میلیارد ریال تسهیلات در بخش مسکن و ساختمان، 268 میلیارد ریال در بخش کشاورزی ، 323 میلیارد ریال در بخش صنعت و معدن و 438 میلیارد ریال در بخش بازرگانی و خدمات تسهیلات اعطاء شده است.

      از جمله مهمترین طرح هایی که از ابتدای سالجاری با مشارکت بانک تجارت در استان سمنان راه اندازی شده اند می توان به شرکت پخش فرآورده های نفتی البرز شرق(پخش فرآورده های نفتی در استان) ، شرکت پلیمر گستر شرق(تولید محصولات پتروشیمی) ، آسایشگاه سالمندان امید در شهر سمنان ، شرکت طب پلاستیک (تولید کننده محصولات شیمیایی) ، شرکت تعاونی نمک موعود گرمسار( استحصال و تولید نمک) و ... اشاره کرد.

       گفتنی است بانک تجارت با در اختیار داشتن بیش از 46 شعبه و باجه اقدام به ارائه خدمات بانکی مورد نیاز هموطنان عزیز در استان سمنان می نماید.