بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۱۰/۰۹|
      تعداد بازدید: 1248
      مدیر عامل بانک تجارت :عدالت خواهی بارز ترین شاخصه حکومت امیرالمومنین
      به مناسبت عید سعید غدیر خم مراسم دیدار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک تجارت با مدیران امور و مناطق و روسای ادارات این بانک برگزار شد.
       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم که روز یکشنبه نهم دیماه برگزار شد دکتر داوری مدیر عامل این بانک با اشاره به تاثیرات عظیم واقعه غدیر خم در شکل دهی به رویدادهای بعدی در تاریخ اسلام گفت: عدالت خواهی بارزترین شاخصه دوران زندگی و خلافت حضرت علی علیه السلام بود و باید متوجه باشیم که عدالت مورد نظر امیرالمومنین دارای ابعادی بسیار گسترده و عمیق است.

      مدیرعامل بانک تجارت خاطرنشان ساخت: دوری از خودبزرگ بینی و خودپسندی از مهمترین اموری است که هریک از ما می توانیم با توجه به آن حرکت در مسیر عدالت خواهی مطلوب مولای متقیان را آغاز کنیم.

      دکتر داوری همچنین اظهار امیدواری کرد کارکنان بانک تجارت با بهره گیری معنوی از ایام پرفیض اعیاد قربان و غدیر با روحیه و نشاطی مضاعف وظیفه خدمتگزاری به هموطنان عزیز را به انجام رسانند.

      در ادامه این مراسم استاد حبیب الله چایچیان (حسان) ، شاعر گرانقدر خاندان عصمت و طهارت ، که از کارکنان بازنشسته بانک تجارت می باشند چند بیت از اشعار خود در وصف کرامات عالی حضرت علی (ع) را قرائت کردند.