بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۰۹/۱۷|
      تعداد بازدید: 1060
      مدیریت های مناطق در اولویت قرار دارند
      تجارت-رضا رزمجو
      با حضور مدیرعامل ، اعضاء هیات مدیره و مدیران امور و مناطق بانک تجارت دومین سمینار سراسری این بانک در سال 1386 برگزار شد.
        به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم که روز پنجشنبه پانزدهم آذرماه برگزار شد دکتر داوری مدیر عامل این بانک بهبود وضعیت مدیریت های مناطق را اولویت نخست برنامه های خود اعلام کرد و گفت: اقدامات و هدف گذاری های تمام واحدهای ستادی بانک باید در این راستا باشد که مدیریت های شعب مناطق بتوانند با افزایش رضایتمندی مشتریان،  میزان منابع خود را به سطح مطلوب برسانند.

      دکتر داوری با اشاره به برخی برنامه های فوری برای ارتقاء وضعیت شعب مناطق گفت: بخشی از مشکلات ما در افزایش منابع مربوط به عوامل محیطی و شرایط کلی بازار بوده که بعضا از کنترل ما خارج است، ولی بخشی از آن نیز مربوط به تصمیم گیری ها و واکنش سیستم به تحولات بیرونی است که همه مدیران بانک موظفند در این زمینه برنامه ریزی ها و اقدامات لازم را به انجام برسانند.

      وی با اشاره به عرضه سهام بانک در بورس گفت: افزایش سرمایه و سود نقشی بسیار مهم در تعیین قیمت سهام بانک خواهد داشت و تحقق این مهم بدون دستیابی مدیریت های مناطق به اهداف مورد انتظار امکان پذیر نیست.

      مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به برنامه های خود برای ارتقاء وضعیت بانک تجارت در استان ها اظهار داشت: برنامه ها و سیاست های جدید به هیچ وجه نافی ارزش تلاش ها و اقدامات انجام گرفته در رده های مختلف مدیریتی بانک در گذشته نیست و تمام تلاش ما بر این خواهد بود که فرهنگ قدردانی و احترام به مدیران گذشته را در بانک تجارت نهادینه کنیم.

      داوری افزود: مدیریت های بانک تجارت همگی برای تحقق اهداف تلاش چشمگیری از خود نشان می دهند ، ولی باید بتوانیم با افزایش هارمونی در جهت گیری ها ، زمینه را برای تحقق راهبردهای کلان بانک فراهم کنیم.