بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۰۹/۱۵|
      تعداد بازدید: 1345
      توسعه شبکه استانی سامانه اطلاع رسانی بانک تجارت
      تجارت - علی آبانگاه
      استانهای خراسان رضوی ، اصفهان ، آذربایجانشرقی و فارس نیز به سامانه جامع اطلاع رسانی بانک تجارت پیوستند.
       به گزارش روابط عمومی بانک تجارت از این پس مشتریان این بانک در مراکز استانهای یادشده نیز می توانند بدون نیاز به استفاده از هرگونه پیش شماره و تنها با گرفتن شماره چهار رقمی 1554 به طور مستقیم و رایگان با مرکز جامع اطلاع رسانی بانک تجارت تماس برقرار کرده و ضمن دریافت هر گونه اطلاعات مورد نیاز دیدگاهها، انتقادها و پیشنهادهای خود را با مدیران بانک در میان بگذارند.

      بانک تجارت جهت تسهیل استفاده از سامانه پاسخگویی بانک تجارت در سایر شهرهای استان های یاد شده این امکان را ایجاد نموده که هموطنان عزیز بتوانند بدون پرداخت هزینه اضافی و تنها با گرفتن پیش شماره مرکز استان مذکور و شماره چهار رقمی 1554 از امکانات این سامانه استفاده کنند.   

      از دیگر امکانات مرکز جامع اطلاع رسانی بانک تجارت می توان به قابلیت ارسال پیام های الکترونیک برای مشتریان از طریق سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.tejatratbank.ir و نیز دریافت پیام های صوتی در تمام ساعات شبانه روز اشاره کرد. همچنین تا پایان سالجاری امکان پاسخگویی به پیامهای ارسالی از سوی مشتریان از طریق SMS و گفتگوی بر خط (Chat) نیز در سامانه جامع اطلاع رسانی بانک ایجاد خواهد شد.کارشناسان این مرکزآماده پاسخگویی به کلیه سوالات هموطنان در زمینه انواع خدمات بانکی و نیز ارائه اطلاعات مورد نیاز به آنان می باشند.

      گفتنی است شماره تلفن 1554- 021 (90 خط) نیز برای تماس هموطنان در دیگر نقاط کشور با این مرکز در نظر گرفته شده است. بنا بر اعلام روابط عمومی بانک تجارت، بزودی هموطنان عزیز سایر استانهای کشور نیز با استفاده از شماره 1554 به صورت مستقیم و بدون نیاز به پیش شماره قابلیت اتصال به سامانه جامع اطلاع رسانی بانک تجارت را خواهند داشت