بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۰۹/۱۳|
      تعداد بازدید: 1475
      بانک تجارت حامی برگزاری همایش بین المللی معلولین
      تجارت - محمد کریم روزبه
      با حمایت مالی بانک تجارت نخستین همایش بین المللی و دومین همایش ملی فناوری اطلاعات و معلولین با رویکردی به نابینایان " برگزار شد .
       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این همایش که درمرکز فرهنگی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران با حضور اساتید دانشگاه و نمایندگان برخی  وزارتخانه ها و سازمان های دولتی برگزار شد دکتر غلامعلی افروز ریاست سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران و استاد دانشگاه ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این همایش، از بانک تجارت که با حمایت بی دریغ خود همواره حامی معلولین و نابینایان است تقدیرکرد . سپس ابوالقاسم حکیمیان مدیر امور روابط عمومی و دبیرخانه هیات مدیره بانک تجارت گفت : هدف اصلی بانک تجارت به عنوان بانک پیشرو در ارایه خدمات به مشتریان خاص ، عمومی سازی خدمات است . در واقع ارایه خدمات به صورت عمومی به نحوی که همه افراد بتوانند در کنار هم و در شرایط مساوی از آن استفاده نمایند هدف اصلی بانک تجارت است .

      حکیمیان با اشاره به تجهیز دستگاههای  A.T.M بانک تجارت به خطوط بریل افزود: بانک تجارت در راستای ارایه خدمات متناسب با وضعیت جسمانی نابینایان اقدام به تجهیز صفحه کلید دستگاههای A.T.M به حروف بریل نموده است . در حال حاضر تمام دستگاههای A.T.M در شهرستانها و 90 درصد دستگاهها در تهران به این قابلیت مجهز می باشند .

      مدیر امور روابط عمومی و دبیرخانه هیات مدیره بانک تجارت در خاتمه یاد آور شد :  بانک تجارت در مجموعه خود چندین همکار نابینا و کم بینا را در اختیار دارد و همواره تلاش می کند تا همکاری نزدیکی با انجمن نابینایان داشته باشد .

      گفتنی است مشروح سخنان حکیمیان در همایش بین المللی فناوری اطلاعات و معلولین در ماهنامه 139تجارت به چاپ خواهد رسید.