بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۰۹/۰۴|
      تعداد بازدید: 1100
      حضور بانک تجارت در نمایشگاه تجارت الکترونیک
      تجارت - علی آبانگاه
      بانک تجارت ضمن شرکت در نمایشگاه تجارت الکترونیک آخرین دستاوردهای خود در زمینه بانکداری الکترونیک را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.
       

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت این نمایشگاه که در حاشیه همایش بانکداری الکترونیک برگزار شد مورد استقبال کم نظیر فعالان اقتصادی و متخصصین اطلاعات و ارتباطات داخلی و خارجی قرار گرفت. در این نمایشگاه کارشناسان بانک تجارت ضمن برگزاری یک غرفه تخصصی علاوه بر معرفی خدمات بانکداری الکترونیک به بازدیدکنندگان ، با نقطه نظرات متخصصین این حوزه آشنا شد.

      در طول مدت برگزاری نمایشگاه ، بانک تجارت با نصب دستگاههای وب کیوسک ، خودپرداز و پایانه فروش (pos) به صورت عملی بازدیدکنندگان را با پیشرفت های عملی در این حوزه از جمله چگونگی افتتاح حسابهای اینترنتی ، انتقال وجوه ، پرداخت قبوض به صورت الکترونیکی ، انواع کارتهای الکترونیکی بانک تجارت ، حساب فراگیر و ...... آشنا ساخت.

      شایان ذکر است بانک تجارت بر اساس برنامه راهبردی بلند مدت خود در زمینه بانکداری الکترونیک ضمن تعامل با مراکز دانشگاهی ، تاکنون بیست شرکت الکترونیک در دانشگاه های کشور ایجاد و سی و چهار شعبه بیست و چهار ساعته الکترونیک را نیز در سطح کشور راه اندازی نموده است.