بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۰۸/۲۷|
      تعداد بازدید: 1185
      موفقیت بانک تجارت در همسویی با سیاستهای دولت
      تجارت – مجتبی رمضانی
      مانده سپرده های بانک تجارت در پایان شهریورماه 86 به بیش از یکصدو چهل و یک هزار و پانصدو چهارده میلیارد ریال ( بدون درنظر گرفتن سپرده های ارزی و دولتی) افزایش یافت.
       
      بانک تجارت همچنین در مدت یادشده با جذب سی وپنج درصد منابع ارزان قیمت (جاری و پس انداز) نسبت به کل منابع در بین بانکهای تجاری کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
       
      روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود: در دوره زمانی منتهی به پایان شهریورماه سالجاری بانک تجارت با اختصاص سهم 8/33 درصدی از کل تعهدات ضمانت نامه های صادره توسط بانکهای تجاری ، همچون سالهای گذشته رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. این بانک همچنین از نظر تعهدات بابت گشایش اعتبارات اسنادی با سهمی معادل بیست و چهاردرصد در رتبه سوم بانکهای تجاری کشور قرار دارد.

      در ادامه این گزارش آمده است: بانک تجارت در راستای همگامی با سیاست های دولت بالغ بر یکصدو یازده هزار میلیارد ریال از منابع خود را در قالب تسهیلات به فعالان بخش خصوصی در عرصه های مختلف اقتصاد کشور اعطا نموده که بیش از پانزده هزار میلیارد ریال آن در بخش کشاورزی، پنجاه هزار میلیارد ریال در بخش صنعت ومعدن ، سیزده هزار میلیارد ریال در بخش صنعت و ساختمان، سی هزار میلیارد ریال در بخش بازرگانی و خدمات و سه هزار میلیارد ریال در بخش صادرات بوده است.

      گفتنی است بانک تجارت در شهریورماه سالجاری با دارابودن دوازده درصد از کل کارکنان بانکهای دولتی و 5/12 درصد از کل شعب بانکهای مذکور معادل دوازده درصد از منابع و 6/10درصد تسهیلات اعطاشده از سوی بانکهای دولتی را به خود اختصاص داده است