بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۰۸/۰۹|
      تعداد بازدید: 1157
      تقدیر از فعالیت های بانک تجارت در فرهنگ سازی بانکداری الکترونیک
      تجارت - مجتبی رمضانی
      لوح سپاس پنجمین نمایشگاه "آشنایی با برنامه ها و فعالیت های حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تهران" به سبب اقدامات بانک تجارت در توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک به این بانک تعلق گرفت.
       

      به گزارش اداره روابط عمومی بانک تجارت در این نمایشگاه که به مدت 15 روز با حضور شرکت های ارائه دهنده خدمات مرتبط با حوزه فن آوری ارتباطات و رایانه و نیز واحدهای زیرمجموعه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تهران در محل باشگاه امور فرهنگی این دانشگاه برگزار شد کارشناسان بانک تجارت به معرفی خدمات و تسهیلات بانک به دانشجویان کشور پرداخته و با نظرات اساتید و دانشجویان کشور در این حوزه آشنا شدند.

      در طول برگزاری این نمایشگاه تعداد 7500 "تجارت کارت جوان" صادر شده برای دانشجویان ورودی سال 86 دانشگاه تهران را از طریق غرفه این بانک میان آنان توزیع شد.

      همچنین براساس نظرسنجی انجام شده توسط حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تهران، غرفه بانک تجارت از نظر تبلیغات وپاسخگویی به بازدیدکنندگان توانست رتبه اول را بین سازمانها و نهادهای شرکت کننده در این نمایشگاه به دست آورد.

      گفتنی است بانک تجارت در راستای برنامه های خود در گسترش و تعمیق فرهنگ استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک تاکنون اقدام به افتتاح 20 شهرک بانکداری الکترونیک در دانشگاه های بزرگ کشور نموده و بیش از 650 هزار تجارت کارت جوان برای دانشجویان این دانشگاه ها صادر نموده است.