بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۰۸/۰۹|
      تعداد بازدید: 1122
      حضور موفق بانک تجارت در نمایشگاه الکامپ
      تجارت - علی آبانگاه
      بانک تجارت ضمن شرکت در نمایشگاه الکامپ آخرین دستاوردهای خود در زمینه بانکداری الکترونیک را در معرض دید باز دیدکنندگان قرار داد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این نمایشگاه که با استقبال قابل توجه  فعالان اقتصادی و متخصصین فناوری اطلاعات و ارتباطات داخلی و خارجی  مواجه شد کارشناسان این بانک  ضمن بر پایی یک غرفه تخصصی اقدام به معرفی خدمات بانکداری الکترونیک به بازدیدکنندگان نمودند و با نقطه نظرات تخصصی کارشناسان صنعت IT کشور در این زمینه از نزدیک آشنا شدند.
      در طول مدت برگزاری این نمایشگاه بانک تجارت با نصب دستگاه های وب کیوسک،خود پردازو پایانه فروش (  (posبه صورت عملی بازدیدکنندگان را با پیشرفت های بانک در این حوزه  ازجمله چگونگی افتتاح حساب های اینترنتی ، انتقال وجوه ، پرداخت قبوض به صورت الکترونیکی ، انواع کارتهای الکترونیک بانک تجارت، حسابهای فراگیر و. ... آشنا ساختند.
      گفتنی است بانک تجارت بر اساس یک برنامه بلند مدت در راستای نهادینه کردن فرهنگ استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک با امضا تفاهم نامه با دانشگاه های کشور تا کنون بیست شهرک الکترونیک  در دانشگاه های بزرگ کشور ایجاد نموده است. با راه اندازی این شهرکها  این امکان برای اساتید و دانشجویان بوجود آمده که کلیه مبادلات بانکی خود را به صورت الکترونیک و بدون خروج از محیط دانشگاه به انجام برسانند.
      در همین راستا بانک تجارت تا کنون سی و چهار شعبه بیست و چهار ساعته الکترونیک را در استان های مختلف کشور راه اندازی نموده است.