بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۸۶/۰۶/۲۱|
      تعداد بازدید: 2800
      مرکز جامع اطلاع رسانی بانک تجارت افتتاح شد
      تجارت - رضا رزمجو
      مرکز جامع اطلاع رسانی بانک تجارت با حضور مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران و مسئولین این بانک و نیز خبرنگاران رسانه های گروهی کشور افتتاح شد.
      به گزارش خبرنگار ما دکتر راعی مدیرعامل بانک تجارت در این مراسم خاطر نشان ساخت : اطلاعات در واقع بخشی از دارایی نامشهود یک سازمان است ، بویژه اگر به این واقعیت مهم توجه کنیم که ارائه اطلاعات نادرست به مشتری یا کارکنان سازمان می تواند تاثیرات بسیار ناگواری بر روی عملکردها و انتظارات داشته باشد. دکتر راعی افزود: ازنگاه ما مشتری شریک تجاری بانک بوده و بانک بسیاری از دارایی هایش از جمله اطلاعات مربوط به شیوه های انجام کار را با مشتری تسهیم می کند . آقای راعی هدف از ایجاد این مرکز را به اشتراک گذاشتن اطلاعات با مشتریان عنوان کرد و افزود : ما در بانک تجارت این دیدگاه را داریم که مشتری باید از قوانین مربوط به تسهیلات و خدمات و نیز محدودیت های بانک آگاهی کامل داشته باشد تا برقراری تعامل واقعی و ثمربخش با وی امکان پذیر شود. مدیرعامل بانک تجارت خاطرنشان ساخت: راه اندازی اینگونه مراکز آثار کلان اقتصادی و اجتماعی برای کشور به همراه خواهد داشت. اگر فرهنگ استفاده از خدمات مراکز پاسخگویی الکترونیک در سطح جامعه فراگیر شود صرفه جویی چشمگیری را در وقت و پول مردم شاهد خواهیم بود و علاوه بر آن کارکنان نظام بانکی نیز زمان و نیروی بسیار بیشتری برای انجام خدمات ارزنده تر به مشتریان خواهند داشت. علاوه بر این استفاده از خدمات الکترونیک تاثیر بسیار مهمی در کاهش ترافیک و آلودگی هوا در کلانشهرها به همراه دارد . دکتر راعی افزود : رسانه ها در اطمینان بخشی به مردم برای استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک نفشی کلیدی بر عهده دارند . به کارگیری بهترین تجهیزات و نرم افزارها تا زمانی که فرهنگ استفاده از آنها وجود نداشته باشد تاثیر چندانی در بهینه سازی شیوه های انجام کار نخواهد داشت. در ابتدای این مراسم مقدم عضو هیات مدیره بانک تجارت ، افتتاح مرکز جامع اطلاع رسانی را گامی دیگر برای ارتقاء پاسخگویی سریع ، صحیح و کامل به مردم دانست و افزود : بانک تجارت در گام اول با افتتاح سایت اینترنتی tejaratbank.ir کوشید تا زمینه اطلاع رسانی تخصصی به جامعه اقتصادی و رسانه های گروهی کشور را فراهم آورد و اینک با افتتاح این مرکز می خواهیم امکان اطلاع رسانی سریع و صحیح به عامه مردم را ایجاد نمائیم، به گونه ای که هموطنان عزیز می توانند با اتصال به شماره 1554 و یا 88852200 (90 خط) از سراسر کشور طلاعات مورد نیاز خود را از طریق سامانه پاسخگویی گویا و یا اپراتور انسانی دریافت کنند. عضو هیات مدیره بانک تجارت خاطرنشان ساخت : دریافت نظرات ،انتقادات و شکایات مردم و تهیه پاسخ کامل و شفاف برای آنها در کوتاه ترین زمان ممکن از مهمترین وظایف این مرکز است ، علاوه بر آن تجزیه و تحلیل کارشناسی تماس های مردمی و ارائه این گزارش ها به واحدهای ذیربط در بانک می تواند نقش مهمی در بهبود روش های ارائه خدمات داشته باشد. گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء هدایایی از سوی مدیرعامل بانک تجارت از خبرنگاران رسانه های گروهی کشور تجلیل بعمل آمد.