بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۹|
      تعداد بازدید: 577
      عضو هیات مدیره بانک تجارت در بازدید از شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس:
      افزایش سودآوری و جلب رضایت سهامداران باید در اولویت برنامه‌های شرکت باشد
      عضو هیأت مدیره بانک تجارت ضمن بازدید از شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس در جریان آخرین وضعیت این شرکت قرار گرفت.

      به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتقا سرمایه اجتماعی بانک تجارت، حسن کیایی در این بازدید که با حضور مدیر امور سرمایه‌گذاری بانک تجارت همراه بود ضمن تقدیر از عملکرد شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس به عرضه موفقیت‌آمیز اولیه‌ی سهام این شرکت در بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد مدیران این مجموعه تحت نظارت بخش سرمایه‌گذاری بانک تجارت با رعایت دقیق و کامل اصول حاکمیت شرکتی گام‌های موثری را در بهبود عملکرد شرکت در راستای نیل به اهداف بانک تجارت برداشته و اهتمام ویژه‌ای را به‌منظور حفظ جایگاه و ارتقاء آن به عمل آورند.

      کوروش ناصری مدیر امور سرمایه‌گذاری بانک تجارت نیز ضمن قدردانی بابت دستاوردهای این شرکت خواستار بهینه‌سازی فرآیندها و توجه به حل مسائل نیروگاه و اجرای پروژه‌های توسعه‌محور شد.

      ***

      شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس یکی از بزرگترین شرکت‌های زیرمجموعه بانک تجارت است و از مهمترین نیروگاه‌های سیکل ترکیبی کشور محسوب می‌شود که نقش موثری در تأمین برق منطقه جنوب کشور ایفا می‌کند.

      این شرکت در راستای اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های بانک تجارت اخیرا از طریق عرضه اولیه در بازار فرابورس وارد بازار سرمایه کشور شده و مطابق آخرین گزارش‌ها حائز رتبه دوم شاخص درآمدزدایی در بین شرکت‌های تولید برق بورس و رتبه سوم از نظر شاخص انرژی شده و یکی از شرکت‌های سرآمد در صنف برق کشور به‌شمار می‌رود.