بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۲۳|
      تعداد بازدید: 1462
      تـأکید وزیر اقتصاد بر هشیاری مرکز حراست در مبارزه با مفاسد اقتصادی و ارتقاء کارآمدی مدیران اقتصاد کشور
      در مراسم تکریم و معارفه رؤسای جدید مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه هشیاری و مراقبت حراست، نه تنها حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی، بلکه حوزه "کارآمدی" مسئولان و مدیران را نیز باید شامل شود گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی در حوزه مالی، بانکی و ... در صورت شناسایی و انتقال زود هنگام، بدون جانبداری و خیرخواهانه، از سوی حراست های دستگاه ها و سازمان های دولتی سراسر کشور؛ قابل پیشگیری است.

      به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، وزیر امور اقتصادی و دارایی در این مراسم که "سید حسین حجتی" رئیس سازمان حراست کل کشور نیز حضور داشت، با قدردانی از تلاش و همکاری رئیس سابق مرکز حراست وزارتخانه، برای وی از درگاه خداوند متعال، عزت و سلامتی و موفقیت در حوزه های خدمتی آینده خواستار شد.

      دکتر خاندوزی همچنین با اشاره به سوابق شغلی "سید حسن ابراهیمی" رئیس جدید مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی، ابراز امیدواری کرد، وی بتواند به خوبی از عهده وظایف محوله در حوزه های بسیار پر مسئولیت و پیچیده از جمله مالیاتی، گمرکی، خصوصی سازی، بانکی و ... برآید.

      وزیر اقتصاد تأکید کرد: عملکرد حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی با توجه به حساسیت بالای حوزه های تحت پوشش، باید آن گونه باشد که درخور این حوزه ها و به ویژه انتظارات و توقعاتی که رئیس محترم جمهور از حراست های دستگاه ها، به عنوان چشمان بصیر و عوامل پیشگیری و اصلاح کننده رویه ها باشد تا کمتر شاهد تخلفات و فساد احتمالی در فضای اقتصادی کشور باشیم.

      در این مراسم، "سید مهدی فاطمی" و "سید حسن ابراهیمی" رؤسای پیشین و جدید مرکز حراست وزارت اقتصاد، در سخنانی؛ هر یک، به ارائه گزارش عملکرد، سوابق و برنامه های آتی خود پرداختند.