بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۱۹|
      تعداد بازدید: 1064
      مدیر منطقه سایت نفتی شرکت سپهر صنعت نگین
      بانک تجارت در شرایط تحریم نقش تاثیرگذاری ایفا می‌کند
      سایت نفتی سپهر صنعت نگین دارای 11 مخزن با ظرفیت کلی 46,650 مترمکعب جهت انبارش و صادرات فرآورده‌های نفتی و با تجهیزات عایق کاری و سیستم گرمایش روغن داغ جهت ذخیره‌سازی و پمپاژ مواد نفتی سنگین توسط دو خط لوله صادراتی مجزا به قطرهای 10 و 12 اینچ به طول تقریبی 750 متر به اسکله برای انتقال به کشتی‌ها است.

      جلال‌الدین مراد، مدیر منطقه سایت نفتی شرکت سپهر صنعت نگین در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک تجارت درباره حوزه فعالیت این شرکت گفت: شرکت سپهر صنعت نگین در زمینه تهیه و تامین مواد اولیه از سال 1385 فعالیت خود را که شامل ورق‌های فولادی سرد، گرم، API، لوله‌های گالوانیزه، فولادی، صنعتی، پروفیل‌های صنعتی و ساختمانی آغاز کرد. هدف این شرکت افزایش بهره‌وری در تجارت، بازرگانی خارجی و خدمت به تولید و صنعت کشور، پروژه‌های صادرات محصولات نفتی است.

      جلال‌الدین مراد با بیان اینکه سایت نفتی شرکت سپهر صنعت نگین از سال 93 آغاز و در سال 96 به بهره‌برداری رسید افزود: در این سایت، 11 مخزن با ظرفیت کلی 46,650 مترمکعب جهت انبارش و صادرات فرآورده‌های نفتی و با تجهیزات عایق کاری و سیستم گرمایش روغن داغ جهت ذخیره‌سازی و پمپاژ مواد نفتی سنگین توسط دو خط لوله صادراتی مجزا به قطرهای 10 و 12 اینچ به طول تقریبی 750 متر به اسکله برای انتقال به کشتی‌ها وجود دارد. همچنین به دلیل وجود یک کریدور خطوط لوله صادراتی مشترک اداره بنادر، امکان اتصال و استفاده از این خطوط جهت صادرات فرآورده‌های نفتی به اسکله فراهم است.

      مدیر منطقه سایت نفتی شرکت سپهر صنعت نگین با اشاره به اینکه این مجموعه با هدف احداث پایانه صادراتی Fuel Oil، نفت کوره و مواد نفتی سنگین و مشابه و نیز قیر در زمینی به مساحت 14875 مترمربع درمنطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی راه اندازی شده است یادآور شد: از سال 96 تاکنون 189 فروند کشتی در اسکله‌های 56 و 57 بارگیری داشته‌اند که شامل 870 هزار تن فرآورده‌های نفتی بوده است.

      جلال‌الدین مراد در مورد ارتباط این شرکت با بانک تجارت می‌گوید: طی این سال‌ها تنها بانکی که بیشترین ارتباط را با آن داشتیم، بانک تجارت بود. به دلیل خدمات و امکانات خوبی که برای ما فراهم کرد، سراغ بانک دیگری نرفتیم. بانک تجارت در شرایط تحریم نقش تاثیرگذاری در عرصه تجارت و صنعت ایفا می‌کند که برای مثال بخش عمده‌ای از مشکلات ما را در زمینه ال‌سی‌ها رفع کرد.