بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۱۱|
      تعداد بازدید: 751
      گفت‌وگو با غلامرضا القاصی، مدیرعامل شرکت قیر هرمز پارس
      بانک تجارت، پشتوانه عرصه صنعت
      شرکت قیر هرمز پارس (BHP) فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۲ با نام فومن شیمی گستر، با هدف تولید و صادرات قیر در بندرعباس آغاز کرد.

      این شرکت از سال ۱۳۹۶ در زیرمجموعه گروه شرکت‌های روبیس انرژی فرانسه بود و به قیر هرمز پارس تغییر نام داد. شرکت قیر هرمز پارس با در اختیار داشتن موقعیت استراتژیکی در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، امکان صادرات محصول به تمام نقاط دنیا دارد و در حال حاضر محصولاتش را به بیش از ۱۰ کشور جهان صادر می‌کند.

      القاصی مدیرعامل شرکت قیر هرمز پارس در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک تجارت محصولات تولیدی این شرکت را به دو شاخه کلی قیرهای راه‌سازی و قیرهای صنعتی تقسیم‌بندی کرد و اظهار داشت: در این مجموعه برای تولید محصولات 165 نفر و بالغ بر 65 نفر نیز به صورت پیمانکاری مشغول به کار هستند.

      مدیرعامل شرکت قیر هرمز پارس از این شرکت به‌عنوان برترین صادرکننده استان در سال گذشته یاد کرد و گفت: برای کسب چنین موفقیتی، مجموعه‌های مختلفی نقش داشته‌اند که از جمله آن‌ها حضور بانک تجارت حیاتی بوده است.

      مدیرعامل شرکت قیر هرمز پارس گفت: بانک تجارت با سابقه طولانی در زمینه حمایت از تجارت و صنعت، نقش بی‌بدیلی در تولید و صادرات داشته است. وی افزود: پشتیبانی بانک از مجموعه ما و به صورت خاص در ایام حریم و در زمینه گشایش اعتبارات، ضمانت‌نامه‌ها و ال‌سی‌ها بسیار راه‌گشا است.

      القاصی بانک تجارت را پشتوانه بسیار خوبی در عرصه و اهالی صنعت معرفی کرد و گفت: بنده به‌عنوان یک صنعتگر از رفتار و عمکلرد پرسنل این بانک، بسیار راضی هستم.

      لینک ویدئوی مصاحبه