بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۳۰|
      تعداد بازدید: 750
      معاون منابع انسانی شرکت آلومینیوم المهدی عنوان کرد:
      نقش پررنگ حمایت‌های بانک تجارت در دوران تحریم
      شرکت آلومینیوم المهدی در تیر ماه ۱۳۶۹ با هدف تولید سالیانه ۳۳۰ هزار تن شمش آلومینیوم (در سه فاز) و در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در ۱۸ کیلومتری غرب شهر بندرعباس تاسیس شد.

      معاون منابع انسانی شرکت آلومینیوم المهدی در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک تجارت ضمن بیان خلاصه‌ای از تاریخچه این شرکت گفت: در سال ۱۳۷۶ بخشی از فاز یک مجتمع با شش دیگ راه اندازی و تدریجا تعداد ۱۲۰ دیگ راه اندازی شد به طوری که تا پایان سال ۱۳۸۱ ظرفیت تولید به ۵۵ هزار تن رسید.

      برزو بهاروند افزود: تعداد ۱۲۰ دیگ فاز تکمیلی در سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴ ساخته و راه اندازی شد و در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۴ مجتمع به ظرفیت اسمی پیش‌بینی شده ۱۱۰ هزار تن دست یافت.

      این فعال عرصه صنعت کشور با بیان اینکه در حال حاضر سالانه 252 هزار تن آلومینیوم با خلوص بیش از 99.7 درصد تولید می‌شود اظهار داشت: این محصول با توجه به رعایت استاندارهای جهانی مشتریان متعددی در داخل و خارج از کشور دارد.

      وی به وجود بالغ بر دو هزار نیرو در شرکت آلومینیوم المهدی و ارتباط بیش از 10 هزار نفر به صورت غیر مستقیم با این مجموعه گفت: رسیدن به چنین جایگاه ارزشمندی ماحصل اعتماد و همراهی مجموعه‌های متعددی بوده است که در این راستا می‌توان از نقش بانک تجارت یاد کرد.

      بهاروند از بانک تجارت به عنوان یکی از شرکای تجاری شرکت آلومینیوم المهدی یاد کرد و گفت: بانک تجارت در زمینه حمایت از تولید نقش خوبی ایفا کرده و این نقش و عملکرد در ایام تحریم پررنگ‌تر بوده است.

      وی از اعطای تسهیلات به کارکنان شرکت آلومینیوم المهدی از سوی بانک تجارت طی سال گذشته و سال جاری یاد کرد و اظهار داشت: اخیرا شعبه‌ای از بانک تجارت در مجموعه ما برای ارائه خدمات بیشتر و ایجاد تعامل گسترده‌تر راه‌اندازی شده است تا نتیجه این اتفاق ارزشمند قرار گرفتن بانک تجارت به عنوان عضوی از خانواده بزرگ شرکت آلومینیوم المهدی باشد.