بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۳|
      تعداد بازدید: 517
      عمرانی فرد، مدیرعامل شرکت سیمان اردستان
      بانک تجارت؛ امید صنعتگران است
      شرکت سیمان اردستان به عنوان یکی از مجموعه‌های مهم صنعتی کشور به رغم اینکه مدت زمان زیادی از تاسیس آن نمی‌گذرد اما توانسته است در عرصه تولید و پاسخ‌گویی به نیاز کشور، نقشی اساسی و ارزشمند داشته باشد. با توجه به این‌که بانک تجارت تامین‌کننده منابع مالی احداث این شرکت بوده و هم‌چنان شاهد همکاری سیمان اردستان و بانک هستیم، گفت‌وگویی را با احمدرضا عمرانی فرد، مدیرعامل این واحد تولیدی انجام دادیم.


      • لطفا در ابتدا اشاره‌ای مختصر به تاریخچه تاسیس شرکت سیمان اردستان داشته باشید.

      شرکت سیمان اردستان در تیرماه سال ۱۳۸۲ تأسیس و عملیات ساخت کارخانه به طور رسمی از بهمن ماه ۱۳۸۳ آغاز شد و در مدت ۳۶ ماه کلیه عملیات ساخت کارخانه با استفاده از توان تخصصی مهندسان و صنعتگران ایرانی به پایان رسید.


      • چه عاملی باعث شد تا طی سه سال بتوانید پروژه را به مرحله تولید برسانید؟

      طبعا عوامل مختلفی دست به دست هم دادند تا شاهد چنین موفقیتی باشیم. اما یکی از این عوامل، حضور بانک تجارت به عنوان تامین‌کننده منابع مالی بود.

      در هر صورت وقتی یک بانک به عنوان تامین‌کننده منابع مالی احداث یک پروژه بزرگ ورود می‌کند باید مقدماتی فراهم شده باشد. خوشبختانه بانک تجارت به تیم کارشناسان شرکت اردستان اعتماد کرد و با ما همراه شد. خاطرم هست همان مقطع یکی از همکاران بانک که مسئول بررسی اسناد و روند پیشرفت پروژه بود پس از بازدید از اقدامات صورت گرفته اعلام کرد دیگر نیازی به ارسال مستندات همه جزییات نیست. این اتفاق نشان‌دهنده اعتمادی بود که ایجاد شد و البته نوع عملکرد ما که در نهایت توانستیم در حداقل زمان ممکن، شاهد افتتاح سیمان اردستان باشیم.


      • ظرفیت تولید سیمان اردستان چه مقدار است؟

      سیمان اردستان ظرفیت تولید روزانه ۳۷۰۰ تن کیلینکر و ۳۵۰۰ تن سیمان را دارد که امسال، ۲۵ درصد از محصولات تولیدی این شرکت به کشور‌های چین، بنگلادش و حاشیه خلیج فارس صادرات شده است.


      • آیا تعامل و همکاری بانک تجارت و سیمان اردستان پس از افتتاح ادامه یافت؟

      بله. این همکاری در همه سال‌های اخیر وجود داشت. به گونه‌ای که بانک تجارت با آن اقدام اولیه، تبدیل به یک شریک تجاری سیمان اردستان شد. هرگز فراموش نمی‌کنم که نقش بانک تجارت در ایام تحریم که در زمینه واردات ماشین‌آلات و تامین منابع مرتبط با سرمایه در گردش ما بسیار ارزشمند و بی‌بدیل بوده است.


      • اگر انتقادی دارید بفرمایید.

      مدیران و صنعتگران کشور، معمولا در جلسات با مسئولان از نوع عملکرد بانک‌ها انتقاد می‌کنند اما برای ما حضور بانک‌ها و به صورت خاص بانک تجارت بسیار مفید بوده است. پرسنل بانک تجارت همیشه حرفه‌ای و صمیمی رفتار کرده‌اند و برای ما هیچ‌وقت غریبه نیستند.


      • بانک تجارت در یک جمله؟

      بانک امید. به این دلیل که سیمان اردستان در شهرستانی راه‌اندازی شد که محرومیت‌هایی داشت و با راه‌اندازی این مجموعه جنسی از امید به منطقه و زندگی مردم آن‌جا تزریق شد.

      لینک ویدئوی مصاحبه