بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۳|
      تعداد بازدید: 501
      بانک تجارت مشاور اقتصادی و بانکی داروسازی رها
      شرکت داروسازی رها اصفهان (سهامی خاص) در شهرک صنعتی صفه واقع در هفت کیلومتری جنوب شهر تاریخی و زیبای اصفهان با زیربنایی بالغ بر 17 هزار متر مربع احداث شده است. عملیات اجرایی واحدهای داروسازی این شرکت در سال 1383 آغاز و در سال 1389 به مرحله بهره‌برداری رسیده است. با توجه به اینکه در احداث این مجموعه، بانک تجارت نقشی اساسی داشت، گفت‌وگویی با غلامرضا اخوان فرید، مدیرعامل شرکت داروسازی رها انجام دادیم تا از روند رو به رشد این شرکت و جایگاه آن در صنعت داروسازی کشور مطلع شویم. اخوان فرید درسال ۱۳۵۷ از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در رشته داروسازی با اخذ دکترای حرفه‌ای فارغ‌التحصیل شد.


      • لطفا در ابتدا از تاریخچه تاسیس و راه‌اندازی شرکت داروسازی رها بگویید.

      قدمت تاسیس این شرکت به حدود 10 سال بازمی‌گردد و به نوعی یک مجموعه نوپا است اما در همین مدت توانسته نقش مهمی در تولید انواع داروها ایفا کند. عملیات اجرایی واحدهای داروسازی این شرکت در سال 1383 آغاز و در سال 1389 به مرحله بهره‌برداری رسیده است.


      • در این مجموعه چه محصولاتی تولید می‌شود و آیا شرکت داروسازی رها ویژگی خاصی در عرصه داروسازی دارد؟

      در این شرکت بالغ بر 150 فرآورده با اشکال مختلف از جمله آمپول، شربت، قرص، کپسول، قطره چشمی، اسپری بینی، پماد و کرم تولید می‌شود.

      بیش از ۲۰ فرآورده این شرکت قبلاً سابقه تولید در ایران را نداشته و برای اولین بار توسط این شرکت تولید و به بازار عرضه شده است. تولید این فرآورده‌ها که عمدتا در حوزه بیماری‌های سرطان و صرع است، صرفه‌جویی را در زمینه واردات و ارز ایجاد کرده است.


      • گویا بانک تجارت در تاسیس شرکت داروسازی رها نقش موثری ایفا کرده است؟

      بله همین‌طور است. ما برای راه‌اندازی شرکت از تسهیلات بانک تجارت استفاده کردیم و این مشارکت باعث شد تا در مسیر رسیدن به اهداف خود قرار بگیریم.


      • آیا این مشارکت و همکاری تداوم داشت؟

      همان شروع باعث شد تا بانک تجارت به‌نوعی نقش یک بازوی اجرایی را در زمینه مسائل مالی و بانکی برای ما ایفا کند. علاوه بر تسهیلات، همواره مشاوره‌های مورد نظر را در حوزه‌های بانکی از بانک تجارت دریافت می‌کنیم. در هر صورت بخش عمده‌ای از عملیات و خدمات مرتبط با مسائل بانکی را نیز از بانک تجارت دریافت می‌کنیم.


      • آیا در زمینه مسائل ارزی هم با بانک تجارت در ارتباط هستید؟

      بله. تمام امور ارزی ما را بخش بازرگانی خارجی بانک تجارت انجام داده است. البته باعث تاسف است که بانک تجارت را تحریم کردند و مجبور شدیم برای خرید برخی دستگاه‌ها به ضرورت و علیرغم میل باطنی راه های دیگر را مورد استفاده قرار دهیم.


      • مهم‌ترین مشخصه بانک تجارت را در چه می‌دانید؟

      مسئولان و پرسنل بانک تجارت با دلسوزی مسائل مرتبط با تولید و مشتری را دنبال می‌کنند. به گونه‌ای که موضوع مورد نظر برای آن‌ها تا پایان مسیر برایشان تبدیل به یک دغدغه می‌شود. این نوع رفتار باعث می‌شود تا احساس کنید شما و بانک تجارت یک خانواده هستید.


      • بانک تجارت در یک جمله.

      بانک تجارت در خدمت تجارت و شکوفایی اقتصادی.

      لینک ویدئوی مصاحبه