بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۰۵|
      تعداد بازدید: 571
      مدیر تولید گروه صنعتی فولاد بهمن:
      بانک‌ها بازوی قدرتمند توسعه کشور هستند
      گروه صنعتی فولاد بهمن در سال ۱۳۹۰ باهدف پاسخ به نیاز کشور در حوزه‌های ساختمان‌سازی و صنعت راه‌اندازی شد. فولاد بهمن باهدف تولید سالانه ۱۸۰ هزار تن انواع مقاطع فولادی تأسیس شد که ازجمله محصولات این شرکت، ایجاد پوشش‌های پی‌وی‌سی و لمینیت بر روی کویل‌های فولادی، ورق رنگی و گالوانیزه است.

      مرتضی رضوانی، مدیر تولید این مجموعه تقریباً بزرگ، پس از بیان این مقدمه اظهار داشت: ورق‌های فولادی از پرمصرف‌ترین شکل‌های فولاد محسوب می‌شوند که حدود یک‌چهارم انواع ورق‌های فولادی رنگی کشور به همت متخصصان مازندرانی در این استان تولید می‌شود.

      وی افزود: فولاد بهمن در مازندران است که با تولید سالانه ۱۸۰ هزار تن ورق‌های فولادی با پوشش رنگی علاوه بر اینکه یک‌چهارم تولید این محصول در کشور را به خود اختصاص داده، از ظرفیت‌های فراوانی برای صادرات هم برخوردار است به صورتی که سال گذشته بالغ‌بر ۷ هزار تن انواع ورق‌های رنگی فولادی را به کشور‌های حاشیه دریای خزر و خلیج‌فارس صادر کرده است.

      رضوانی با اشاره به اینکه 250 نیرو به‌صورت مستقیم در این مجموعه صنعتی مشغول به کار و بیش از 1500 نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم با آن‌ها در ارتباط و تعامل هستند، گفت: ورق‌های فولاد را جزو کالای پرکاربرد در کشور اعلام کرد که در صنایع ساختمانی، لوازم‌خانگی خودروسازی، تابلوسازی و بسیاری از صنایع تبدیلی دیگر کاربرد دارد.

      این فعال عرصه صنعت در ادامه سخنانش به نقش بانک تجارت به‌عنوان یک بازوی مهم در توسعه و رشد تولید در کشور یادکرد و گفت: خوشبختانه ما نیز مانند بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی کشور با بانک تجارت ارتباط و تعامل خوبی داریم.

      وی از ارائه خدمات متعدد و متنوعی از سوی بانک تجارت به فعالان حوزه صنعت یادکرد و گفت: طی سال‌های گذشته ما ضمن استفاده از خدمات نوین بانک تجارت از تسهیلات، ضمانت‌نامه‌ها امور مرتبط با ال.سی و حوالجات بانک تجارت نیز استفاده کرده‌ایم.

      رضوانی دلیل انتخاب بانک تجارت را از سوی مدیران گروه صنعتی فولاد بهمن برای بخش مالی، سرعت عمل و حسن دقت کارمندان این بانک می‌داند و در این خصوص گفت: انتخاب اول مجموعه ما بانک تجارت است و امیدوارم این ارتباط و همکاری سال‌به‌سال مستحکم‌تر شود.

      مدیر تولید گروه صنعتی فولاد بهمن در خاتمه افزود: طی دو سال گذشته به‌منظور فراهم آوردن رضایت و توجه به سلیقه مشتریان، شاهد افزایش خطوط فرم دهی ورق‌های آلومینیومی بودیم که این اتفاق با حمایت بانک تجارت و تسهیلاتی که در اختیار مجموعه قرارداد محقق شد.

      این کارخانه در استان مازندران شهر قائم‌شهر در کیلومتر ۱۰ جاده شیرگاه، شهرک صنعتی بشل واقع‌شده است.

      لینک ویدیوی مصاحبه