بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۰۵|
      تعداد بازدید: 574
      مدیرعامل شرکت مهندسی «توزین توان سنجش»:
      سرعت عمل تجارت باعث شد سراغ بانک دیگری نرویم
      شرکت مهندسی «توزین توان سنجش» بانام تجاری محک از سال ۱۳۷۵ در صنعت تجهیزات فروشگاهی فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون با بیش از دو دهه تجربه در طراحی و تولید محصولات فروشگاهی شامل ترازو، باسکول و صندوق‌های فروشگاهی الکترونیکی، کالباس‌بُر ترازودار و همچنین جک دربازکن الکترومکانیکی توانسته است در نیل به اهداف ملی، استقلال اقتصادی و تأمین نیازهای داخلی کشور و قطع وابستگی به بازارهای خارجی گامی مؤثر و بلند بردارد. این مجموعه از حدود 23 قبل تاکنون ازجمله مشتری‌های خوش‌نام بانک تجارت است و همچنان این تعامل ادامه دارد. به همین بهانه با مرتضی رسولی، مدیرعامل شرکت مهندسی «توزین توان سنجش» گفت‌وگوی کوتاهی انجام دادیم.

      لطفاً در ابتدا از سابقه راه‌اندازی این مجموعه بگویید.

      این شرکت باهدف تولید ترازوهای دیجیتالی و فروشگاهی راه‌اندازی شد و به‌مرورزمان و با توسعه آن طی بیست سال اخیر توانستیم تولیدات خود را بانام تجاری محک، به 140 قلم محصول افزایش دهیم.

      چه محصولاتی تولید می‌کنید؟

      محصولات ما به دوشاخه اصلی فروشگاهی و ساختمان تقسیم‌بندی می‌شود. در حوزه ساختمان، جک درب بازکن و در حوزه فروشگاهی نیز انواع باسکول و ترازوی فروشگاهی دیجیتال و همچنین چندین مدل دستگاه کالباس‌بر داری ترازو را تولید می‌کنیم.

      چه تعداد نیرو در مجموعه شما مشغول به فعالیت هستند؟

      بالغ‌بر 150 نفر در بخش‌های مختلف تولید و تحقیق و توسعه و 140 نفر نیز در واحدهای فروش و خدمات پس از فروش با ما همکاری می‌کنند. البته به این افراد بیش از 100 پیمانکار را نیز می‌توان افزود که به‌صورت غیرمستقیم در تعامل و همکاری با شرکت مهندسی «توزین توان سنجش» هستند.

      مهم‌ترین ویژگی شرکت مهندسی «توزین توان سنجش» و وجه تمایز آن با دیگر مجموعه‌های مشابه چیست؟

      ما با ایجاد واحد تحقیق و توسعه در بومی‌سازی محصولات تولیدی از نیروهای خلاق و جوان‌های دارای ایده کمک گرفتیم. نتیجه این امر دریافت گواهی تحقیق و توسعه و معرفی شرکت به‌عنوان یک مجموعه دانش‌بنیان بوده است. امیدواریم با همکاری عاملان فروش در سراسر کشور و با توسعه و تولید تجهیزات فروشگاهی، در ارائه محصولات و خدمات باکیفیت ایرانی همچنان پیش‌گام باشیم. فلسفه‌ای که هدف آن سرعت در خدمات‌رسانی به مشتریان و برداشتن گامی ارزشمند در عرصه صنعت و اقتصاد کشور است.

      دررسیدن به چنین جایگاهی، بانک تجارت تا چه اندازه مفید و مؤثر بود؟

      بدون تردید اگر توانسته‌ایم حرفی برای زدن داشته باشیم و به موفقیت‌هایی رسیده‌ایم، به‌واسطه وجود شریک ارزشمندی چون بانک تجارت بوده است. ما از 23 سال قبل با این بانک در حال تعامل هستیم تا برای هم غریبه نباشیم و ثمره چنین ارتباطی سودآوری برای هر دو طرف باشد.

      چرا بانک تجارت را برای امور مرتبط با منابع و مسائل مالی و اقتصادی انتخاب کردید؟

      مهم‌ترین نکته، همراهی مدیران بانک تجارت با ما طی این سال‌ها بوده است و بدون حمایت این بانک کسب موفقیت کار آسانی نبود. از سوی دیگر، نوع خدماتی که بانک تجارت ارائه می‌دهد و سرعت عملی که وجود دارد تا درگیر مسائل اداری نباشیم از نکات باارزشی است تا سراغ بانک دیگری نرویم. امیدوارم سایر بانک‌های کشور نیز با الگو قرار دادن نوع خدمات بانک تجارت در رشد فعالیت‌های تولیدی و صنعتی کشور، نقش‌آفرین باشند.

      لینک ویدیوی مصاحبه