بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۱/۰۵|
      تعداد بازدید: 1353
      تجارت و مشتریانی که لبخند به لب دارند
      حمیدرضا هدایتی: چهل سالگی، دوره شکوفایی است
      حمیدرضا هدایتی که فعالیت‌های تئاتری‌اش را پیش از انقلاب اسلامی آغاز کرده بود، پس از آن به‌طور رسمی به زندگی حرفه‌ای و هنری‌اش ادامه داد. او که فراز و فرودهای فراوانی را در این سال‌ها تجربه کرده‌، کارنامه هنری ارزشمندی دارد که نشان‌دهنده تجربه‌هایی به قدمت چهل سال است. هدایتی کارش را با تئاتر شروع کرد و بعدها به بازیگری، کارگردانی سینما و تلویزیون و ساخت مستند روی آورد؛ چراکه در همین رشته تحصیل کرده بود.

      فیلم‌های سینمایی «لاتاری»، «آتش‌بس» و «مسافران» و سریال‌های تلویزیونی «بررسی یک پرونده»، «راه بی پایان»، «ریحانه»، «در چشم باد»، «مختارنامه»، «ستایش»، «مادرانه»، «کیمیا» و «سارق روح»، برخی از آثاری هستند که در کارنامه هنری حمیدرضا هدایتی به ثبت رسیده‌اند.

      چهل سالگی، دوره شکوفایی

      هدایتی  معتقدست که چهل سالگی بهترین زمان برای تصمیم‌گیری براساس تجربه‌های آموخته زندگی است: «چهل سالگی اوج پختگی انسان است. زمانی است که انسان  تجربه‌های زیادی کسب کرده که  حالا باید وارد مرحله عمل شود؛  مرحله‌ای که حاصل همه تجربه‌ها و تصمیم‌ها باید به شکوفایی برسد. برای همین است که چله‌نشینی داریم. عدد چهل، عدد مقدسی است.»

      او درباره خاطرات چهل سالگی خودش می‌گوید: «چهل سالگی من  روزهای خیلی خوبی بود. البته در کل، زندگی خوبی داشتم. مهم این است که نگاهتان به زندگی چطور باشد. اگر درست به زندگی‌  نگاه کنید، همه دوران‌های زندگی خوب است و می‌توانید با سعی و تلاش خودتان آن را بهتر کنید. البته در چهل سالگی  کمبودهایی داشتم، اما سعی کردم از آن‌ها بگذرم، بیشتر کار کنم، یاد بگیرم، فعالیت و تجربه کنم و به امروز برسم.»

      سی‌وپنج سال مشتری وفادار

       هدایتی که سی‌وپنج سال است برای کارهای مالی و اقتصادی‌اش به بانک تجارت  وفادار مانده،   می‌گوید: «پدر همسرم که خدا او را بیامرزد، در بانک تجارت حساب داشت. او  که کارهای تجاری زیادی انجام می‌داد،  به من گفت بهتر است در این بانک حساب باز کنم. من هم به‌خاطر تجربه ایشان، همین کار را انجام دادم. در بانک تجارت حساب باز کردم، دسته چک گرفتم  و از آن موقع تا  امروز مشتری این بانک هستم.»

       او با تبریک چهل سالگی تجارت، آرزوهای خوبی برای کارکنان بانک دارد:  «به کارمندان تجارت تبریک می‌گویم؛  به کسانی که در بدنه این بانک هستند و زحمت‌  بسیار زیادی کشیده‌اند. تجارت برای مردم اطمینان  به همراه آورده است؛  یعنی مهم‌ترین ویژگی یک بانک. انجام کارهای مالی  بسیار سخت است، اما کارمندان تجارت با صبر و تحمل زیادی که دارند، این کارها را به‌خوبی انجام می‌دهند.»

       هدایتی که علاوه‌بر تجارت، در بانک‌های دیگر  هم حساب دارد، درباره وفاداری‌اش به این بانک توضیح می‌دهد: «هنوز  کارهای مالی‌ام را در همین بانک انجام می‌دهم. با اینکه در بانک‌های دیگر هم حساب دارم، اما  برخورد خوب کارمندان  تجارت سبب شده که در همین بانک کارهای اصلی‌ام را انجام دهم. علاوه‌بر کارکنان، چهل سالگی تجارت را به مدیران و معاون‌های بانک‌ هم تبریک می‌گویم، چون همه سعی و تلاش‌شان این است که مردم را با لبخند راهی کنند.»