بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۹|
      تعداد بازدید: 858
      فلاح‌پور، معاون مالی و اقتصادی مجتمع صنعتی اسفراین:
      بانک تجارت، نقش موثری در توسعه صنعت کشور دارد
      مجتمع صنعتی اسفراین به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد آلیاژی در خاورمیانه، فعالیت خود را از سال 1370 آغاز کرد و در سال جاری نیز به دنبال تحقق رونق تولید با رویکرد دانش‌محور و خدمت‌گرا بوده است.


      معاون مالی و اقتصادی مجتمع صنعتی اسفراین در گفت‌وگویی ضمن تشریح اهداف و عملکرد این شرکت در صنعت فولاد کشور اظهار داشت: مجتمع صنعتی اسفراین دارای چهار فاز ذوب، آهنگری، پرس و طرح تکمیلی است که توانسته با تولید آلیاژهای خاص، جایگاه قابل توجهی در کشور و خاورمیانه داشته باشد.

      فلاح‌پور به گسترده بودن مخاطبان محصولات این شرکت اشاره کرد و افزود: صنایع نفتی، ریلی، نیروگاهی، معدنی و سیمان، خودروسازی و معادن از جمله مشتری‌های ما هستند، ضمن اینکه ما محصولات خود را به کشورهای روسیه و ترکیه نیز صادر می‌کنیم.

      وی در تشریح تاریخچه فعالیت این شرکت در استان خراسان شمالی یادآور شد: واحد آهنگری، پرس و عملیات حرارتی مجتمع در سال 1377 راه اندازی شد. در مرحله بعد و در سال 1384 واحد فولادسازی نیز به بهره‌برداری رسید.

      معاون مالی و اقتصادی مجتمع صنعتی اسفراین با بیان اینکه این مجموعه توجه ویژه‌‎ای به دانش روز جهان در این حوزه دارد افزود: این مجتمع مجموعه‌ای به نسبت جوان و متمایل به رشد است که پشتوانه دانش فنی شرکت‌های تولیدی نظیر GFM آلمان، بوهلر و اینتکو اتریش، اسکودا از جمهوری چک را با خود به همراه دارد.

      معاون مالی و اقتصادی مجتمع صنعتی اسفراین در ادامه به همکاری و تعامل این مجموعه با بانک تجارت اشاره کرد و گفت: خوش‌بختانه ما طی سال‌های گذشته ارتباط و تعامل خوبی با اکثر بانک‌های استان داشته‌ایم که از جمله آن‌ها بانک تجارت است.

      وی افزود: حضور و همراهی بانک تجارت در تحقق اهداف مجتمع صنعتی اسفراین بسیار موثر بوده است و قطعا اگر حمایت‌های این بانک نبود با مشکل مواجه می‌شدیم.

      فلاح‌پور اذعان داشت: صدور انواع ضمانت‌نامه‌ها و ال.سی‌های داخلی از سوی بانک تجارت، برخی از زمینه‌های ارتباط ما با هم بوده است.

      وی در خاتمه به نقش بانک تجارت در رشد صنعت کشور اشاره کرد و گفت: البته امیدواریم مسئولان ارشد بانک تجارت این زمینه را فراهم کنند تا از تولیدکنندگان و صنعت‌گران شهرستانی حمایت بیشتری شود، چراکه در شرایط فعلی که با رکود و تحریم مواجه هستیم، کمبود نقدینگی یکی از مشکلات جدی ماست که بانک تجارت می‌تواند با افزایش سقف اعتبارات، برطرف کننده بخش عمده‌ای از مشکلات برای گذر از این مقطع باشد.

      لینک ویدیوی خبر