بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۲۴|
      تعداد بازدید: 2777
      Audi وMG3 در انتظار برندگان جشنواره پات
      جشنواره پایانه های فروشگاهی شرکت ایران کیش (پات)، همراه با جوایز نفیس برای دارندگان تجارت کارت و پذیرندگان حسابهای بانک تجارت درحال برگزاری است.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در این جشنواره که از 12بهمن ماه 94 آغاز شده، به قید قرعه و براساس میزان امتیاز کسب شده توسط پذیرندگان ، تعداد3 دستگاه خودروMG3 ، 160گوشی آیفون 6S و در پایان جشنواره، یک دستگاه خودرو آئودی اهدا می شود.

      از دیگر بخشهای این جشنواره اجرای  طرح 7788 می باشد که از تاریخ 27 مرداد آغاز شده و  تا پایان جشنواره ادامه خواهد یافت. در این طرح به پذیرندگان دستگاههای POS ایران کیش، پشتیبانهای پذیرندگان و دارندگان کارت به ازای خرید از طریق دستگاههای کارتخوان شرکت ایران کیش، درگاههای پرداخت اینترنتی، پرداخت از طریق کد  *788# ussd نرم افزار موبایلی put و درگاه پرداخت e-shop ، روزانه به قید قرعه جایزه نقدی معادل 1/000/788ریال  تعلق می گردد.

      همچنین برای افرادی که تا پایان جشنواره به عضویت کانال تلگرامی جشنواره پات (paat95@) در آیند، هروز به قید قرعه به یکی از اعضای کانال جایزه نقدی به 500/788ریال پرداخت می شود.

      گفتنی است تا کنون سه مرحله قرعه کشی این جشنواره صورت گرفته و تعداد 3 دستگاه خودرو MG3 به همراه 120دستگاه گوشی همراه  آیفون به پذیرندگان اهدا گردیده است.

      دارندگان تجارت کارت و پذیرندگان دستگاههای POS شرکت ایران کیش که مشتری بانک تجارت هستند، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره پات به سایت اینترنتی شرکت ایران کیش به نشانی www.irankisk.com مراجعه نمایند.