بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۲/۲۶|
      تعداد بازدید: 2215
      نسخه جدید وب‌سایت بانک تجارت رونمایی شد

      همزمان با روز روابط عمومی از نسخه جدید پایگاه اینترنتی  بانک تجارت رونمایی شد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، پایگاه اطلاع رسانی الکترونیک بانک تجارت با امکانات و نمایی جدید و متناسب با دیدگاه و نظرات بازدید کنندگان رونمایی شد. نمای جدید وب‌سایت با ترکیب رنگ آبی و فیروزه‌ای به عنوان رنگ‌های اصلی تبلیغات بانک تجارت طراحی شده و درنسخه جدید، سرعت بازشدن صفحات به میزان قابل ملاحظه افزایش یافته و اطلاعات زیربخش های مختلف سایت نیز تکمیل و کاملاً به روز شده است. همچنین با توجه به طراحی جدید ، دسترسی به خدمات بانکداری اینترنتی با سرعت و سهولت بیشتری برای کاربران سایت میسر خواهد بود.

       در ادامه این خبرآمده است: از دیگر امکانات سایت اینترنتی بانک تجارت که در نسخه جدید بهبود یافته می توان دسترسی آسان‌تر به نرم‌افزارهای موبایل بانک، پادکست خبری "صدای تجارت" و بولتن خبری این بانک و اطلاع رسانی به روز و کامل درباره نرخ سود سپرده های این بانک و نرخ انواع ارزهای معتبر بین المللی بر اساس اعلام آخرین نرخ بانک مرکزی اشاره کرد.

      همچنین برای آگاهی بیشتر از نحوه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک کاربران می‌توانند با ورود به سامانه بانکداری الکترونیک و سپس مراجعه به لینک راهنمای استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک از آموزش‌های چند رسانه‌ای این سایت بهره مند شوند.

      گفتنی است وب سایت بانک تجارت در سال 90 بیش از 6 میلیون بازدیدکننده داشته است که رشد بیش از 2 برابری را نسبت به سال پیش از آن نشان می‌دهد.