بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۵/۱۲|
      تعداد بازدید: 2120
      بانک تجارت برنده جایزه بین المللی ستاره الماس کیفیت شد

      بانک تجارت برای سومین سال متوالی موفق به کسب جایزه بین المللی ستاره الماس کیفیت از موسسه B.I.D شد .

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در گواهینامه جایزه بین المللی ستاره الماس کیفیت که به امضاء "خوزه پریتو" مدیرعامل موسسه B.I.D رسیده از بانک تجارت به جهت افزایش رضایتمندی مشتریان، بهبود شاخص های مدیریت ، ارتقاء نوآوری و به کارگیری فن آوری ، بر اساس استانداردهای تعیین شده در گواهی بین المللی QC100 (مدیریت جامع کیفیت) تقدیر شده است .

       موسسه B.I.D (جهت گیری های خلاق در تجارت) یکی از معتبر ترین موسسات فعال اروپا در زمینه تدوین استراتژی های کسب و کار ، استانداردهای مدیریت کیفیت ، ارتباطات و بازاریابی بوده و با بنگاه های اقتصادی در کشورهای مختلف همکاری می کند. این موسسه از سال 1986 با شناسایی موفقترین واحدهای صنعتی، تجاری و خدماتی هر کشور ، ستاره بین المللی کیفیت را بر اساس شاخص های گواهینامه QC100 به آنها اعطاء می کند. در مراسم امسال موسسه B.I.D نیز که در شهر پاریس برگزار شد دهها شرکت و موسسه از کشورهای مختلف جهان این جایزه را دریافت کردند.

      بانک تجارت پیش از این طی سالهای 2008 و 2009 موفق به کسب جایزه "ستاره بین المللی کیفیت" و "الماس کیفیت" از موسسه B.I.D شده که این نشان از استمرار در حفظ کیفیت مطابق با استانداردهای آن موسسه است .

      همچنین این بانک موفق شد برای دومین سال متوالی جایزه ویژه ده شرکت ممتاز در ارائه مطلوب خدمات را از موسسه بین المللی G.I.C دریافت کند .از موفقیتهای دیگر این بانک تایید توانمندی مالی در ایفای تعهدات و مواجهه با ریسک اعتباری برای دومین سال متوالی از سوی یکی از معتبر ترین موسسات بین المللی رتبه بندی مالی جهان (Capital intelligence) است.