بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۲/۲۸|
      تعداد بازدید: 1866
      پیام مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

      به مناسبت فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه ، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ، دکتر داوری مدیرعامل بانک تجارت با انتشار پیامی بر تحکیم فرآیندهای پاسخگویی به مردم در این بانک تاکید کرد.

      به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این پیام آمده است : بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بر فعالان و دست اندرکاران این عرصه گرامی و مبارک باد . پاسخگویی یکی از عناصر مهم در جوامع مردم سالار و از مهمترین اصول مدنظر پیشوایان دین مبین اسلام است . آنچه که امروز در پرتو دولت جمهوری اسلامی در جامعه متجلی شده است مرهون تلاش های دست اندرکاران روابط عمومی سازمانها ، نهادها و ادارات دولتی و خصوصی می باشد .

      دکتر داوری در ادامه این پیام تصریح کرده است : یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی ، ایجاد پیوندی قوی و ناگسستنی بین مردم و مسئولان ، مسئولان با گروه های فعال زیردست و مسئولان با مسئولان است . نامگذاری یک روز برای یادآوری تلاش های روابط عمومی بهانه ای برای بازنگری فعالیت ها ، رفع تنگناها و مشکلات و افزودن بر توانمندی ها است . این روز را آغازی دیگر برای توسعه فعالیت ها ، افزایش کارآمدی ها و تسری پاسخگوئی به مشتریان بانک با هدف تکریم ولی نعمتان جامعه قرار داده و هم قسم خواهیم بود تا رسیدن به اهداف عالیه بانک همواره یار و همراه یکدیگر باشیم .