بانک تجارت

X

سلام

امروز چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟

   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۲/۱۹|
      تعداد بازدید: 1938
      برندگان 1000 کارت هدیه یک میلیون ریالی تجارت کارت جوان مشخص شدند

      با برگزاری سومین مرحله آئین قرعه کشی جشنواره تجارت کارت جوان ، هزار کارت هدیه یک میلیون ریالی به دانشجویان ایرانی اهدا شد .

      روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود : در مراسم قرعه کشی حسابهای تجارت کارت که در روز دوشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک تجارت ، هیات نظارت از جمله نمایندگان دادستانی کل کشور و وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برگزار شد ، دولتی عضو هیات مدیره بانک تجارت گفت : اینگونه جشنواره ها به منظور ترویج و توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک در دانشگاه ها و جذب و تقویت روابط با دانشگاه ها برگزار می گردد . دولتی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 366 هزار نفر از دانشجویان دانشگاههای کشور از تجارت کارت جوان استفاده می نمایند گفت : بانکداری الکترونیک بهترین راه برای افزایش کارآمدی و کاهش هزینه های نظام بانکی و استفاده بهتر از منابع این سیستم است.

      گفتنی است در سومین مرحله قرعه کشی این جشنواره که از این پس با فاصله زمانی سه ماهه در دو مرحله برگزار خواهد شد ، کلیه دارندگان تجارت کارت جوان در دوره مالی ابتدای فروردین 89 تا پایان فروردین 90 شرکت داده شده اند  .